Monday, January 10, 2011

SUPER CUT !

hello hell-o . OMG ! haha apasal aku ni tetiba jea OMG tak semena mena kan . bodoh tau awak ni . err aku bukan apa aku just nak ckp aku dah potong rambut . OMG OMG ! haha aku datang saloon biasa aku tu kan dia boleh ckp 'haiya adik rambut lu sudah panjang meh' . dan aku menjawab 'iyolahh moy saya sudah tak sekolah meh , so simpan panjang le' . okay entah apa aku merepek kan . GO ! aku sebenarnya dah potong rambut bhai . aku tak banyak soal . aku mintak ayah duit terus pergi *HAHA potong rambut mintak ayah duit . mcm haram . eh biasakk la bukan kerelaan bhai . semua ni mak laa kan dia da rimas . dia ckp dah mcm suami hilang punca rambut aku ni . ehh mak ni lebih kan . JOM la settle ! AHAH sialan aku ni . agak ahh mak bhai .

okay sampai saloon jea aku dgn berpayong , berseluar pendek kuning , baju biru *pergh pakaian ala anak keling mana ni ? . HAHA bodoh mcm ni la aku duduk rumah , saok jea mana okay ! according to the story . aku masuk jea ada dua orang nyonya . he emmmm nyonyaa buat rambut ke ? rambut mcm nak gugur jea semua ada hati kau nak ke saloon . ada sorang budak laki sorang perempuan . HAH semua pelik tgk aku masuk . 'ehh jgn la mcm ni , malu i' . tanpa di jemput aku terus duduk . yahh ! time tu la aku explain semua pasal apa yg aku nak . nahh kau ! tak tergeliat kau nak memtong rambut aku yg lagi lembut dari ekor sang keldai tuu .

haihh selesai . 'err mcm tak potong jea' dalam hati berkata . balik rumah ! otw balik aku singgah rumah yoyot pinjam hairdryer dia . HAHA aku ni sengkek jea mana ada semua tu . EHEH pinjam sebab aku nak saloon-ing mlm nanti . esok kerja rambut baru bhai . HAHA aku terecxited . sampai rumah ~

akak : ehh mcm rambut noh jea
aku : pergh kau ! agak laa . rihanna aku boleh terima
akak : KAHKAHKAH !

sesi onl bersama
abang balik kerja

abang : ehh pehal da mcm noh hujan ni ? siap simpan janggut
aku : berrrrr salah ke ? lagi satu bukan noh okay !
abang : da tuh ?
aku : tulah kau . da la malas nak ckp

*akak menyampuk

akak : rihanna laaa !
aku : yess !
abang : puihhh beria

ehh tengok semua ni ? sialan tak sialan ? HAHA ada kata mcm noh ? OMG ! AHAH bodoh jea . i tak minat k . k byee

*wait for my new photo yahh !
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado