Monday, January 10, 2011

FaceBOOK will be shut down !

OMG OMG OMG OMG OMG OMG ! OOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHMG . betul ke ni ? okay macam bodohkan ? tak pernah aku dengar laman sesawang bakal di tutup . btw myspace lagi lah teruk dari FaceBOOK ni . sumpah bhai . aku bukan nak mengutuk la kan . tapi Fb ni lagi laa public figure bhai . mcm mana kau private pun orang akan boleh tgk segalanya . mcm myspace jugak . kau copy ID then paste dekat URL kau dapat laa kan kan ? HAHA bodoh apa aku cerita ni ? =='

entah apa aku nak online lepas ni ? silap silap pc rumah aku brhabuk sebab tak da orang pakai . myspace ? OHH MY GOD lagi laa nonsence skarang ni . Blogger ? YAHH i'm lovin' it . HAHA nasib aku da berjinak jinak dengan blog . kalau tak aku tak da laa lama sosial lepas ni . so freaking bad . aku baru nak berangan tunjuk gambar muda aku pada next generation aku . HAHA now ? aku kena kutip segala benda dalam Fb ni . okay la kena cari kingston 8GB . cukup ke ? entah la . bodoh betol .

tapi tapi betul ke ada orang ckp yg ni sekadar khabar angin jea ? DUSHH kepala juboh la khabar angin . kalau sampai si owner Fb ni buat press conference khabar angin apa pulak kan ? so mcm mana yg 585 dalam Fb aku ni ? takkan kita punya relation sampai sini jea ? Ohh no ! aku kena ambik telephone num sekor sekor . yah i swear ! akan ku ambil . tapi mcm mana yg aku tak confirm lagi 36 tu ? nak biar berkurun ke ? HAHA nonsence . jahat la aku ni . sampai Fb nak shut down aku tak confirm lagi request . belagak sangat apahal kan ? HAHA sialnya alahaii . then what ? OHH yaa mcm mana pulak yg baru berjinak jinak dalam dunia Fb ni ? this is so bad okay . sorry laa kauorang tak dapat mengenali hati budi Fb ni . dia ni baik . okay . bijak . senang bawak berbincang . *ehh si bodoh ni merepek apa ? dia ingat si Fb ni kenalan rapat dia ? TAK LAH ! tapi Fb is part of my life . haiyooo teroknya sampai dah jadi sebahagian dari hidup . jgn salahkan ibu mengandung . salahkan bapak yg menyebabkan ibu mengandung . EHH SIALAN AKU NI . ahaha

tulah orang buat Fb untuk berkenalan even jarak jaoh . tambah kenalan sana sini . tapi kauorang ? jadikan Fb medan peperangan . salah sikit ada laa ADMIN yg buat fan page . kan mcm babiss tuu ! agaknya la kalau si ADMIN ni kena pelangkung dengan bapak dia . dia buat fan page hate bapak dia kan ? tak mcm tu ? i guest ==' . ada jugak buat Fb ni mcm manusia tempat lepas geram semua . yahh ada juga bagi tau aktiviti dia kan . kau kalau kena kejar dengan stalker jgn nak salahkan Fb laa . siapa suruh kau post kan ? HAHA ehh aku one of them la . nak lunch kena bagi tahu satu dunia ke ? ehh babissnyaa . HAHA

so aku rasa dan aku jangka kan lepas ni mesti ada laman sesawang baru . OHH aku lupa . aku dah lama tak bukak twitter aku . bodoh siakk ! apasal aku lupa ni ? engkau Fb nak shut down baru kau terhegeh hegeh nak cari twitter . pantet betol ! ehh aku bukan sesuka tau ignore twitter tu aku cuma cuma . . . . cuma tak tau jea nak pakai dengan sebetulnya . HAHA baangang ! terlepas dah ckp . okay sat lagi market turun . babi aku tak market la . aku bukan ckp pasal babi ! aku cakap aku tak market jea . HAHA bodoh sangat aku ni . ehh makin galak aku maki diri sendiri .
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado