Sunday, January 9, 2011

THATS IT

hello hello hell-o . lama tak posting kan ? yes busy kerja jadi cashier ni . masuk cerah keluar gelap . tau tak ? means aku masuk pagi keluar econsave malam la . OHH MYY this is so crazy . aku rasa aku kerja econsave mmg tak da masa sangat sangat . hari ni isnin aku off day . YAH ! same with miera . HAHA what the hell kan ? sama pulak . nasib laaa weh macam diorang tau jea nanti kami nak shopping senang bersama . hoho thats not the point . apa yg aku nak cakap ? here we go

1st of all aku nak cakap congrates to ANNA RAFFALI sebab menang anugerah juara lagu . siapa tau kan ? tak pasal pasal pendatang baru macam dia boleh menang . ikhlas dari hati yg murni aku mmg tak target sesiapa pun . sebab semua mcm biasa jea . yes yang bertanding semua macam biasa jea ! yg membuat persembahan pulak aku rasa macam patut menang . Kak Pah dengan jubah merah berselendang . OHH MY dia sangat ayu . lepas tu Ziana Zain dengan kening yg terangkat sana sini . THAT so cool . paaleng HOT my sis adopted Dato Siti . OHHMG dia sangat lawa . tidak ketinggalan dia bawak lagu irama etnik kretif dia . semuanya kegemaran aku yah . dengan penari yg melebihi 20 orang nasib pentas mmg besar . pakaian stacy paaleng kemas . ala ala japaness . masa peform rambut palsu tercabut . entah gimik ataupun secara tak sengaja . SOFIA JANE by BLACK persembahan yg sangat suci . MENCARI KONKLUSI from HUJAN so simple . i like NOH's hair . gila bapak rambut impian . sut yang smart . kemeja merah with black jacket . lagi siapa ? OKAY dengar cerita faizal tahir macam mantap . tapi tak sempat tengok . bukak jea tepat lagu dia habis . sebab ayah buka channel 104 ada cerita hantu 'KUM KUM' . si elfira loy lawa gila okay dengan stail gothic dia tuu . that is so cool . adik dia da matured . suara da besar . smart plus handsome pulak . HAHA >.< DONE !

tadi pagi aku bangun awal . dapat msj dari amer . HAHA lama juga kami texting . rindu sangat nak borak macam dulu . dia kerja malam pulaa . macam macam perjanjian tadi . GAHAHA semalam nampak dia dekat econsave . BLUEKK . ada ke dia ckp dia makin handsome . please okay ! KAHKAHKAH . buat lawak bro ni . bodoh tau =='
after that ONL . baru sekejap on chatbox dari CHOT . HAHA kekasih lama . ehhh salah salah . sahabat lama . lama dah kenal since standard 5 . now sekolah menengah dia da tak rapat dengan aku . masa sekooolah rendah aku laaaaaaaaa paaleng rapat dgn kau kan syg ? HAHA . chat punya chat dia nak off . apa mimpi mamat ni HAHA . siap bersayang muahh muahh bagai pulak . bodoh tau . you make me confiuss la bro . takkan abg tough PLU kot ? AHAHA no no ! saya bercanda sajaa chot . btw i miss you bro . HEHE

lagi satu barang aku order dari FB tak sampai lagi . dah laa supp mcm BABI ! mana barang aku babi ? kau da laa sound aku masa text . ada ke layan customer mcm tu ? mmg babi punya olang !

k bye *post hari ni nonsence . bodoh siak =='
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado