Friday, January 14, 2011

MEMO !

hello hello hell-o . OKAY enough . agak pelik aku posting pepagi sabtu ni . sepatutnya aku da menanguk dekat counter kan serve customer . okay nampak title ? what the best title kan ? HAHA i knew it . okay hari ni sepatutnya aku shift full okay tapi disebabkan aku bangun lambat so aku prefer masuk noon . OHH MYY aku da seram nak inform pada kak S . mesti dia marah . da dua kali aku mcm ni eak . sial ! kerja tak sampai sebulan dah mcm mcm hal aku ni . masya'Allah . aku bangun jea aku terus text kak S inform aku masuk noon

aku : kak kite masuk noon . baru bangun ni
kak S : shift apa hari ni ?
aku : sepatutnya FULL tapi bangun lambat ni
kak S : petang ni sign memo k
aku : k
kak S : banyak berani
aku : brani tak brani la . salah kite kan


OHHHHMG this so freaking bad kan ? i know la . tapi nak buat mcm mana ? salah aku bro . aku tak salahkan kak S sebab dia kena professional dalam kerja mcm ni . aku pun da start gabra ni . sepatutnya semua kena OT hari ni . ni la masalah aku bangun lambat . padahal mmg da tau weekend pasaraya mmg bukak awal . OHH damn shit ! sial !

nak tanak aku kena jugak kan sign itu memo . okay first memo for 1st week aku kerja . lepas ni entah apa pulak . 2nd memo aku resign laaa . HAHA
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado