Saturday, January 15, 2011

MOOD CHANGES

hello hello hell-o . ohhh penat baru balik dari kerja nyah . HAHA please la . that is so discusting bro ! euww . okay GO ! ahah tadi nampak ta post pasal MEMO ? yahh thats what i wrote before i'm going to work laa . HAHA bodoh sial ayat keling apa aku pakai ni ? AHAHA entah la makin sial aku ni sejak kerja . dah la thats not the point pun actually .

hari ni banyak benda yg best berlaku . yang tak best pun ada . yang malu pun ada ! HAHA bodoh . see aku kena lagi . OHH MYY . ceh tadi tghari konon datang awal la kan . before pukul 1 aku da sampai *cerita mcm rumah kau jauh ! . tak lah sangat kan . HAHA okay la datang jea terus jumpa senior tanya counter

aku : kak saya tak da counter ke ?
senior : *sambil cekak pinggang . haa budak dtg lambat ni . hari ni tak da . buat kotak sana !
aku : alaa kak sorry bangun lambat la . kalau datang pun sama jea kan
senior : banyak cakap pulak . pooorah buat kotak saana ! HAHA
aku : yea laa *yes tak dpt counter


AHAHA ! sial tak sial tu ? mmg sial kan . yes i admit . aku mmg syiok gila sebab tak da counter tadi . yea laa kan semua tahu hari sabtu adalah hari tanpa beg plastik bro . OHH MYY berentak laa para cashier seluruh dunia dengan customer . sabar jea la kan . aku ditugaskan buat kotak .

BLA BLA BLA . . .

buat buat punya buat . banyak pula kotak reject . ish bangang tau ! grr -.- . kena hantar masuk stor utk buang . before ke stor tu laaa perkara paaleng malu berlaku . entah apasal mata aku ni kero semacam kan . aku bawak kotak guna troly sekali boleh terlanggar kotak gula gula clorects . ishh bodoh . semua customer tengok . terpaksa aku kena kutip tu . HAHA yang jd mangsa sama baredai , rizal , suip , KAHKAHKAH ! thanks eah kauorang sebab tolong beta . malu gila ! abang syafiq can food tengok dari jaoh sambil geleng kepala . what else i can say ? "soryy tak sengaja la . HEEHE" terpaksa buat muka tembok .

disebabkan hari sabtu tak boleh guna plastik so aku rasa skang ramai customer tanak belanja hari sabtu . kau tgk la esok ahad kan ! tak ke sial yg datang berduyun . THANKS TO GOD kalau semua ATM jahanam so diorang tak boleh keluar duit and belanja . HAHA sengal sial semua ada laaa kan .

masa rehat . rehat dengan kak mai , nazatul , amira , kak yati , amahran , haaa amek kau ! semua bercerita tak hengat dunia kan . aku rasa meja kitorang paaaaaleng memekak . mulot semua macam syaiton ! KAHKAHKAH ada jea topik nak mngutok orang . hihi so sorry buat dosa jea kan .

lagi satu ! aku tak dapat MEMO bhaii . HAHA ! kak S gertak jea bagi takut . berrrrrrr =_= buat aku seram jea . btw even aku tak da counter aku sangat penat okay . sangat sangat penat k b yee .
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado