Sunday, January 16, 2011

semalam aku rasa hari kerja yg paleng best . GHAHA dah la datang lambat satu hal . shift noon masuk OT konon konon laa . tapi datang lambat . sama jea kan . HAHA bodohh aku ni . aku tau aku membuta kat rumah dulu . tghari baru datang . HEHE . pagi jea datang

aku : kak mana counter saya
senior : datang lambat lagi ! haihh tak da counter pergi jaga cs
aku : alaa tak best seh
senior : ada yg nak kena memo ni
aku : okay k *terus gerak cs

okay cs dekat pasaraya ni stand for customer service . HEHE okay macam bodoh tau duduk situ . apa nak buat ? aku mengarang diari aku . HAHA bodoh . nampak jea orang aneh aneh mesti aku tulis . best bro ! KAHKAHKAH . semua baca berdekak aww . more than sial ! lepas tu before aku rehat noon . aku dapat counter sebab kak shanti datang cs ganti tempat aku . semua dah pelik ! 'ehh bila masa budak ni bukak counter' . HAHA kan ? magic kan ? semua tak perasan . paaleng cannot go counter bersebelahan dengan miranda . mmg makin sial laa hidup aku ! KAHKAHKAH . ada customer pun kau boleh berdekak lagi . puki amma betul . ada akak ni senyum jea . aku nak scan barang dia pun mcm best jea kan . *okay luar kawasan . bangang ! GAHAHAAHHA

ohh ya masa rehat aku diganding bersama kak yati , kak ct , abang azrin and haslina . best gila okay layan semua kepala ni ! HAHA . bongok tau semua ni . grr makan apa eah tghari tu ==' . ohh makan mee goreng . err boleh tahan la kan . tak lah bagus mana masakan abang tu . lain aku mintak lain raasanya . okay bukan itu yg sebenarnya ! HAHA apa eah ? ohh rehat punya rehat masa da nak habis . err btw semalam customer tak seperti yg aku jangka . GHAHA tak ramai sangat la . tapi whole sale almost RM200 000 . banyak tu kan ? tapi alhamdulillah counter tak jamm . hihi semalam ada tarian singa dekat pasaraya ni . HOHO . best sangat dah la masa tu aku jaga dekat cs . dia datang pun dari arah depan kan . so aku mmg puas la tgk benda tu kan . HAHA paaleng cannot go time benda tu berdentam dentum time tu la ada yg nak tebus free gift la . simpan barang la . ish what the hell ? aku nak tgk benda uh semak jea kauorang kan . aku pun layan mcm nak tanak . okay semua berkerumun dekat pintu masuk . mcm apa sial ==' .
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado