Thursday, March 10, 2011

DUSH

Hi hello semua . Haha lama dah tak posting entry . Busy ? Not lah busy lah sangatkan . puncanya kerana keyboard celaka ni ha kan buat hal . space bar rosak jadah . button 'G' pun sama . yea itu sama sekali menyebab kan proses blogging wa tergendala lah kan . biadap tak ? sangat biadapkan ? HAHA let it be okay . sekarang everthings clear . dah tak da masalah okay .

Nanti lepas ni kauorang akan selalu terperasan posting by Hailmi . HAHA suka tak suka tak ? suka tak ? *cukup sial -.- . Ohh yaa lama aku tak update belog tapi tapi aku tgk follower makin ramai ? whats going on ? HAHA well tengok lah belog siapa weh . well thanks a lot to follower . rerajin following aku . HAHA aku jea malas kan ? yea la kot . Nanti ada masa aku follow korang okay . HEHEH

Then apa eah ? ohh ya lately ni aku busy sangat kerja . tapi semakin hari aku semakin malas . sebab apa ? sebab ramai dah berhenti kan ? err so sad so boring . What the hell ? Hellyeah la aku bagi . Kalau tak kerana duit aku pun malas la nak keje . serius ! aku ni kan tak pepasal duit sekejap jea terbang . ada jea cabang ! haihh bak kata Kak Nor . Yess thats right makin banyak aku dapat makin banyak kegunaan . haihh what the ? Tolong la aku ni baru nak merasa pegang duit banyak . Hmm so pepaham sendiri lah kan . give me spave for cheers my life 1st . okay apa aku merepek ni ? puakanyaa lah . HAHA

By the way aku dah semakin sayang nak tinggalkan kerjaya aku skang ni . serius okay ! sebab apa ? okay laa even ramai tak suka management dekat situ . but fer me mcm biasa jea kan . halaa biasa lah kan . nobodys perfect . well ada yg keras kepala . dapat gaji lambat mengamuk ! HAHAHHA aku lah tu . wehhai gaji kali ni mmg aku takkan lupakan la experiencenyaa
HAHA . serius . mati mati aku ingat gaji tak keluarkan . sekali keluar jea haaa amek kau ! tak ke terkinja kinja masa tu . siapa tak terkejut dohh 4 ANGKA ! HAHA

k aku rasa itu jea kot . bye
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado