Saturday, March 12, 2011

Err =.=

Hi hello bloggers sekalian . Harap semua sihat sihat belaka di samping binatang peliharaan . Yahh dengan bangganya aku di tengah malam kan . Yea agak pagi dah . HAH peduli ke ? HAHA bukan nak ckp apa tapi ini lah orang panggil takdir hidup kan ? Sekejap kat atas sekejap dekat bawah . Sekejap sekejap ! Apa aku merepek sial ? HAHA suddenly . BODOH TAU >.<

Disaat aku menaip dengan keghairahan ni . . . ehhhh salah salah ! Bukan keghairahan okay . Worrr terkenot makk ! HAHA menaip dengan penuh kegigihan . Yess ! Thats right . Apa lah sangat yang nak digigihkan ? Entah aku sebat jea . Padahal aku tengah duduk dengan sopannya dekat kusi depan p.c ni . Sambil sambil aku menaip ni entah apa frequency yang akak aku bukak ni terkeluar pulak lagu Fav aku . HAHA insya'Allah malay version . Okay mcm fenomena tak sebab kemunculan Maher Zain ni diterima umum . Fenomena sangatkan ? Haaa cukup la mii apa kau merepek dari satu ke satu cerita kau cerita . Nama pun bercerita sukahati aku la nak blogkan apa kan ? HAHA BODOH TAU >.<

Okay sekarang aku nak kasi tahu sama kauorang lagu Fav aku terkini Katy Perry - E.T . Best gila okay lagu ni . Itu yang sampai aku tergila gilakan tuhh . Then apa eah ? Ohh yaa sekarang aku berada dalam keadaan yang kurang sihat *ciss ayat boleh lagi baik ? HAHA Bodoh TAU ! Dalam kata lain aku tengah sarat demam sekarang ni . BARU 1st time dengar sarat demam kan ? itu aku jea laa . HAHA orang sarat mengandung aku sarat demam . Okay what ? Herrhhhh -.-

Hati mulai berbelah bagi sebab nak resign atau tak . Kalau aku resign aku nak kerja mana ? Nasib ada Lina tu dia bagi aku semangat kerja . Not really lah . Actually kami bagi semangat each other lah kan . Bak kata lina . kalau tak kerna duit tak fikir nak kerja semua ni . Btw thanks lah lina sebab kau nak kerja situ lagi teman aku . Kalau tak aku mesti termanggu sesorang mcm kerang =='

Then apa eah ? Ohh yeaa dalam keadaan aku yang tak berapa nak menentu ni kan aku rasa esok better aku MC jea kan . Aku dah la tak sihat nak kerja lagi . Kalau orang lain tu senang jea kan nak MC aku takut esok MC aku kena tahan ! Grrr mmg biadap *Ciss kau jgn nak Mc SANGAT lahh sakit tak seberapa . HAHA . bodoh tau >.< . Esok kompem aku call supervisor cakap ta datang tak pun kalau supervisor aku baca entry ni dia pepaham lah . Ehhhh KAU MII ! Jangankan Blog , Fb pun supervisor kau takda ! KAHKAHKAH .

Teringat pulak kisah petang tadi sebelum rehat . Okay mcm tak pepaham pulak kan semua HARI SABTU MERUPAKAN HARI TANPA PELASTIK . Ada la sorang maknyah ni kan . Mak aihhh nasib lah tetek kau Besar tau ! Nampak jugak kau tu mcm perempuan . Dengan rambut kau yang bermandikan air karat tu kan . Konon lawo lah ? OUHH NYAHHHH HAHAH . Then apa eah ? Ohhh mak aihhh perut kau tu da kenapa sampai nak terkeluar dari baju ? Konon seksi ? HAHA kau tak payah la nak nyahh sangat ! Dengan kulit mcm terbakar hitam HAHA the apa lagi err dengan kuku kaki kau paaleng aku tak selera ! WAKAKA lawoo lagi kuku kaki bangla cleaner tuh ! Euwwww you are so disgusting nyahhh ! Aku ingat ayat kau sampai sekarang

*aku yang sedang scan barang
Nyah : Plastik mana oi ?
Aku : Maaf yea hari ni hari tanpa plastik
Nyah : Dah tu ?
Aku : Depends on you lah *dengan senyuman ragaku
Nyah : Haihh kesian econsave ni . Pasaraya beesar tapi miskin plastik
Aku : Semua sekali RM59.20
Nyah : *hulurkan duit . patut la tak banyak cust dahh
Aku : Ada RM0.20 tak ?
Nyah : Takda !
Aku : OKAY THANKS

HAHA malu tak kau ? apa kau cakap semua aku tak layan ? KAHKAHKAH ! aku pulak nak terbahak kat situh . Kau sangat memalukan Nyahhh . Awww Choiiii :))
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado