Monday, March 21, 2011

Serve you right lah !

Hi hello bloggers . Dipertengahan malam ni aku gigih menaip dengan kesungguhan yang ditahap maksima . Eh ! Apa aku merepek kesungguhan maksima bagai ? HUH ==' Nonsence ! Okay entry aku kali ni berbaur kemakian sikit . Baca dengan teliti okay kemakian ! Bukan KEMATIAN . Lets Go !

Sedang sedang aku cek notification aku ni aku terperasan sorang budak ni Onl . Konon aku macam nak tegur dia . Tapi sebelum tu aku bukak profile dia dulu la nak tengok Breaking News dia . Then aku TERpandang satu pat ni . Okay its video tau . Untuk pengetahuan bloggers aku ni mmg tak berapa minat tengok tengok Video ni hah . But kenapa aku boleh tertekan button play pun aku tak realize . Then one of the factor kan sebab aku tengok title video tu 'Patutlah Kena Tsunami' . Aku rasa macam terpanggil sangat nak tengok . So aku pun tengok ah . Tengok punya tengok okay nak datang dah mood kemakian aku . Aku baca jea note sebelum video start aku dah nak marah . Rupanya setiap tahun diorang ni kan menghapuska Dolphine dolphine . OHMYGOD ! Apa salah binatang tu semua ? Apa salah mereka ? Sampai kena bunuh dengan kejamnya .

1st aku baca komen dulu lah . Dah macam macam makian aku nampak then bila aku tengon sendiri so now aku pun da start maki . MACAM BINATANG jugak diorang ni sebenarnya . Diorang kaot sekor duekor Dolphine tu then diorang bawak ke tempat sounds like "tempat siang ikan dolphine lah" . Diorang dah lah seret pakai lori binatang tu (aku dah start sedih dah) . Imagine lah diorang just seret dengan menggunakan lori . BIADAP TAK ? sangat sangat kan ? Okay dah tu lepas dah sampai tempat siang ikan tu diorang kelar dengan kejam . KAU INGAT ITU IKAN SELAR KE ? Aku tak faham macam mana diorang boleh terfikir nak buat macam tu . Lepas kena kelar semua dolphine tu terbujur kaku lah tunggu untuk dihapuskan . Paaaleng kesian bila tengok dolphine tu semua tahan sakit dikelar . Astaghfirullah Tuhan jea la dapat membalas perbuatan jahanam diorang tu .

Patut lah kena tsunami sebab menganiaya hidupan laut sendiri . Ini merupakan salah satu kekejaman terhadap binatang . So elakkan lah berleluasa dengan kejamnya


*Kalau nak tengok video tu tekan sini !

Sekian dari manusia yang menyayangi haiwan :)
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado