Friday, March 18, 2011

Erghhhh =='

Hi hello bloggers . Macam biasalah hailmi nak post entry lagi . Haha . Disaat aku sedang gigih menaip ni situasi aku adalah paling tidak selesa sekali . Dengan Flu yang muncul tiba tiba . Ditambah dengan pening kepala yang bagai nak meletup ni sebagai penambah perisa . Okay tandanya aku nak demam ke ? Ouh jangan lah sayang aku tanak demam wehhai . Aku tak suka demam tau yak alaa (siapa jea suka si demam tu kan ?)

Hari ni aku pergi ke tempat kerja seperti biasa dengan keadaan yang tak cukup tidur . Kalau senang nak faham Sleepless . Then aku sampai jea area cashier tu aku belek buku counter dan disitu lah tertera nama hailmi di counter 2 ! WHAT ? AGAIN ! Macam sial . Dalam minggu ni sampai dua kali aku kena campak dekat counter 2 . Agak lah weh wahai supervisor aku . And aku pun mendiamkan diri jea lah kan . Malas nak cakap banyak kang tak pepasal kena tibai pepagi satu hal dah ! Karang siapa tak da mood nak kerja ? Aku jugak . Kira duit dengan cepat ! Kebetulan dapat float duit syiling sikit . Macam cipet jea . Dah la aku counter 2 lepas tu syiling ciput . Whattheee ==' . Hambekk kau customer aku bagi semua balance dengan duit Seposen . Haha kan dah kena . Okay dapat counter credit card sememangnya memenatkan . Ouh shit -.- sabar jea kan . Suddenly before aku rehat petang tu kan Credit card machine buat hal . Jam pulak . Adeh apa aku lakukan ? Aku dah la memang suka main tekan tekan dekat button enter tu kan Haha . Tapi takkan lah sampai jahanam ? Ahh whatever yang penting benda alah tu rosak not because of me k .

Then belakang counter aku counter si perempuan budget cantik tuh . Erghh ==' sangat malang bersebelahan dengan dia okay ! Macam cipet . Dah la jarang nak duduk counter . Lepas tu nasib baik kak S tegur dia masa PICK UP . Haha baru reti kau nak menetap dekat counter kau ? Lepas kau masuk aku pulak la melilau sana sini kan . Oh tadi sangat siaw ! Rugi tidak bersama Kak Lin . Ada gossip terhangat pulak tu . Tak boleh blah bila aku cover dari Mr.Tan . Konon pergi return buku . Kahkahkah macam haram betul . Ni kalau ada briefing confirm dia cakap cashier suka berjalan dan berbual bual dan orang itu adalah aku . Haha DO I CARE ?

Tadi banyak krisis berlaku dekat setiap counter . Semua pasal barang promotion lah weh . Macam kimak semua barang Sundry pulak tu . Da lah cashier dengan sundry sedang hangat hubungan we all ! Dush ==' . Lepas tu Supervisor sundry yang macam cipet tu boleh sound . "Apa lah kauorang benda kecik macam ni pun tak boleh settle ?" . Ehh kimak ! Kau kalau dah department kau punya prob kau settle sendiri lah busted ni kau nak sound cashier ? Memang nak kena maki kau ni ! Hak ala

Breaking news Kak sangkari confirm resign . Uhuh sedih sia . Tak best lah dia resign . Dia dah la sporting gila babi . Even Assitance Chief cashier pun dia tak lah sebelagak macam senior senior tua tu ! Mak aih aku tak boleh handle bila si Kak K bakal naik jadi ACC ! Memang bersedia jea la cashier kan dengan Memonyee kena marahnye . Ready guyss ! But kitorang bakal dapat senior baru ! Yayy dengar dengar Kak Lin . Aww aww makin mantap lah cashier . Kak Lin dah la cashier yang berwawasan . Tapi dengar dengar macam ada transfer from skudai ke senai . HOOOMYYGODD ! Kak S cakap garang ? Ahh ada aku kisah ?

Last aku nak cakap kepada all bloggers . Esok kalau membeli belah di pasaraya sila bawa beg kitar semula kerana Sabtu Merupakan Hari Tanpa Beg Plastik .
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado