Tuesday, April 5, 2011

HUHAYY

Hi hello bloggers . Menaip di tengah malam . Uhh its 2.OO A.M okay ! OMYGOSH . Its okay Haha esok aku restday siaa . Emm act dari dua hari yang lepas aku ni nak hupdate ini belog . Tapi macam hantu ! Seegalanya lah . Ada jea spoil ! Bila aku dah selesai menaip panjang panjang lepas tu bila aku ada rasa macam yang kurang senang aku main delete jea kan ? Bodoh tu kan ? Aha agak lah . Then apa eah ?

Oh ya lupa nak story dekat bloggers yang I have a new sister in-law . Yeppy hopefully she will be the best sis in-law forever after . Tengok rupa parasnya macam best . Tapi entah betul ke ? Haha itu lain cerita kay . Ni lain pula . Emm this week will gonna be busy week . Very busy ! Hoh semua ada agenda masing masing . Yang aku tak habis habis kerja ! OHMYGOSH ! Macam takda apa apa yang berlaku pulakkan ? Heh

Aku penat ! Yahh penat from wedding dekat tangkak tu tak habis lagi siaa ? Bila ni ? Bukan rewang or buat kerja apa pun . Malah tak drive pun . Heh penat apa ? Penat kepanasan . Cerita pasal panas . Masa dekat tangkak tu aku da salah buat pemilihan pakaian . Heh agak kebodohan lah kan . Apa yang aku pakai ? Oh kemeja lengan pendek then aku kenkan dengan kardigan ! Bodoh kan ? Panas tengahari buta aku pakai macam tu . Kena sound dengan semua orang ! Tak panas ke ? My answer i think the best answer lah "Tak lah . Portect kulit . Hehe". Kepala HO awak la protect macam tu kan . Haha hambek kau peluh tak macam sebaldi kan ? Kihkih lepas tu meracau cari kipas . Damn it !

Baru tadi lepak dengan apis macam dulu dulu kitorang selalu buat . Cuma kali ni aku tak tersangkut tidur rumah dia . Sebab lepak depan rumah aku . Hihi we will miss this moment kan ? :') . Rasa berat nak lepas kau pegi sana . Tapi demi masa depan kau kan . Heh ayat aku macam la dia pakwe aku ? Kahkah apa la . Then macam biasa la kami lepak sambil oblong oblong-ing . Hihi double tu ! Macam prosperity pulak dah . Btw i will remember this moment . Eh cukup la dia pergi bukan selamanya . Esok lusa balik lah ? Haha kepala HO again lah ! Orang tu nak pergi menuntut ilmu bukan pergi sesuka kot . Heh apa pun aku doakan dia berjaya . Aminn ~

Kenapa bila da takda depan mata baru nak rapat ? Macam aku dengan dua makhluk tuhan ni . Masa sekolah dulu hi hi bye bye jea . Now ? Texting always . Calling rarely lah . Haha aku kan pemalu . Pemalu nak bercakap dalam phone ? Eh macam bodoh jea ? Haha itu tabiat aku lah sesundal . Hihi

Esok ? Haha esok adalah hari untuk meluangkan masa bersama deduit yang ada . Akan ku manfaatkan ianya menjadi sesuatu yang berfaedah . Haha ayat dah cukup bagus . Eh boleh ke ? Ehhe tak janji lah kan . Err apa lagi eah ? Oh almost 3.00 A.M lah . Good night :)
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado