Saturday, April 9, 2011

Uknown

Hi hello bloggers . Lama dah tak post entry . Entah mengarut pun sudah tarak dah skang ni . OHMAIGOD . Lately ni memang nak sangat post entry sebab rindu nak menaip macam dulu dulu . But then Otak dah beku siaa . Nak tulis pun dah takda idea lagikan nak menaip . Haha jendol lah kan .

Act lately aku busy dengan wedding abang aku ni . Haha i mean bukan sepanjang minggu lah dia asek kahwin jea . Tapi dengan segala urusan itu ini aku pun terasa busy jugak . Hee eh apa eah ? Oh tadi berakhirnya lah segala galanya . Tadi majlis persandingan abang aku last la dengan bertemakan warna Hitam Putih . What a nice kan ? Hihi boleh la kan dari takda

Okay tutup tutup ! Aku tanak cerita pasal ni lah . Erghh ! Sebenarnya aku nak cakap ni aku kehilangan seorang rakan Fb yang gila hardcore . Aku tak tau lah dia kena culik dari Fb ke apa kan ? But suddenly dia hilang dari friend list aku . Ke dia block aku ? Entah la aku tak tau . Nak contact numb phone takda pun . Then nak connect from blog . Aishh blog dia terlampau private . Hmm sudahnya rindu aku terhadap dia punah macam tu jea . Eh apa aku merepek ni ? Hahah okay cukup . Emm harapan semoga dia membaca entry mengarut aku ni . Sekian ~
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado