Friday, May 6, 2011

Err

Hi hello bloggers , hari ni hari jumaat duduk rumah jea , bangun dah la lambat . Hari ni tak pergi mana mana pun , kebosanan telah menimpa aku hari ni . Just mengadap PC dan ber-Fb , ber-Youtube sekali . Hmm bosan nak keluar sudah pokai . Mintak mak ? Emm its okay aku rasa lebih baik duduk rumah diam diam daripada kena membebel pasal mintak duit >< . Aha tulah aku nii da baik baik kerja aku berhenti lepas tu nak kerja mana pulak ni kann ? Eergh menganggur jea la kerja kau . Eheh biar laa doh ! Aku lebih suka duduk rumah pulak ni . Emm thats y aku macam nak tolak jea kerja kopitiam tu . Mesti kak ina berang jea kan kalau aku cakap tak nak . Haih dia da laa sesak takda pekerja , lepas tu aku memain pulak nak dan tanak . What the hell ? ><

Okay lupakan kejap , emm sebenarnya malam ni nak keluar meracau racau sikit bersama kakak kakak sekalian . Sekali mak boleh buat spoil nak pegi rumah mak ngah ! Ohmygouch , apakah ni mak ? Suka kan sabotaj kami :O

Kbyeee
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado