Wednesday, May 4, 2011

Please

Hi hello bloggers , once again aku post entry . Okay kali ni aku dah betul betul buntu pasal nak masuk kolej mana ni ha semua tu apakah laa ? Ehh boleh tak give me space ! Takkan aku nak belajar cepat cepat , okay semua orang cakap belajar cepat habis cepat boleh kerja . Haih everybody will do the same thing laa . Yea aku bukan tanak belajar ! Aku just belum ready , sounds like an idiot ? What idiot fucking shit ! Kalau aku cakap belum belum la , please laa .

Tadi aku dapat call dari seorang makhluk tuhan , dia explain everything about institute dia tu . Sounds good , melaka ! What ? Haha dekat ? Ada aku kisah dekat ke jauh ? Aku dah la takda kawan lepas tu nak ajak aku masuk tu ni , okay aku faham dia nak selamatkan aku dari masuk IPTS . Well hello , terima kasih daun keladi la . Aku bukan tak berminat , aku just belum bersedia and i dont have any friends . Erghh how can i faced my life ? Macam orang bodoo nanti kan ? Thats what i dont like .

P/s : Aku masuk f6 lagi senang , ada kawan semua ! Grahhhhh

TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado