Tuesday, May 3, 2011

Hmm -.-

Hi hello bloggers sekalian , hek rasa macam dah lama jea tak menaip panjang lebar . Haha jadahnya nak panjang lebar bagai , bukan contest essay pun kan . Hiks okay bukan apa yeah bukan takda masa just takda idea nak dikarangkan . Err sejak sejak dah tak sekolah ni aku punya otak agak kebekuan sikit lah . Haha sikit jea kot , okay then sejak da tak kerja ni kan aku ada kerja baru , kerjanya nak membuta jea . Haha sabor jea laa . Okay itu semua bukan disengajakan lah nyah , seriously semenjak resign jadi cashier ni aku penat memanjang , mak cakap suruh rehat rehat dekat kerusi rest n' go tuu . Haha malu lah mak >.< , dah laa too open semua orang tengok kita berurut , cess ada jea kan yang tak kena . Okay forget jea la kan .

Err according to my title tu bukan touching ke apa , just aku sangat sangat sangat sangat sangat sangat (cukup lakhanat >.<) , okay aku sangat sangat terkesima bila aku baru sedar yang kengkawan aku semua sibuk nak belajar dah , err that was so unbelieveable , kenapa aku tak lagi ? Haha jangan nak awal sangat laa belajar , dan aku kan sangat sangat confius bila orang bertanyakan soal course , the course that i'm gonna take or study . Serius aku tak sure , yea la aku ni bukan la pandai kan , so agak susah la kalau nak ambil ambil course sesuka hati ni , lagipun upu pun aku tak mohon , form6 ta dapat , matrix ? tak boleh mohon sebab aku tak ambil add math dedulu . So now aku dah confius dah , please la ! Aku nak masuk college pun kena survey jugak okay ke tak , and i was so scary sebab aku bakal berjauhan dengan mak bapak aku , err macam mana laa life in college kan ? It must be hard , semua benda nak kena buat sendiri . Nak cakap aku ni semua benda orang buatkan tu tak lah , nak cakap manja pun kurang dah . Maybe sebab aku kurang biasa dengan outdoor life . Konon macam la aku ni duduk memerap dalam rumah kan ? Haha apakah laa =.='

Orang cakap nak buat apa apa jangan ikut cakap orang , maybe itu laa yang sedang diorang fikir pasal aku . Aku bukan ikut orang ke apa , i'm just waiting for my friend . Dia kan nak pergi plkn so salah ke kalau aku tunggu dia ? Lagipun we will study the same course , insya'Allah . But then parents aku pun tak lah galak sangat nak suruh aku belajar awal , diorang lagi suka aku kerja then kumpul duit baru continue our education , tapi for sure aku memang akan sambung belajar lepas raya , yes ! Its gonna be .

Then aku taktau macam mana aku nak berhadapan dengan kawasan baru , petempatan baru , kawan baru , suasana baru , everything la yang baru ! Ergh it was really hard lah , how can i faced all this ? Hmm maybe aku terpaksa juga , kalau ada member dari jb tak lah susah sangat at least ada kawan , ni memang ada but perempuan , takkan aku nak satu rumah dengan perempuan , kalau dia akak atau adik aku takpe la . Ishh apa pun i have to faced all this for my future . And i was very ecxited because i gonna meet my friend , haha boleh menggila macam dulu ~

Okay thats all for today , bye
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado