Wednesday, May 4, 2011

New ^^



Hi hello bloggers , penatnya hari nii . Dah dua hari berjalan sakan ni , haha yea la semalam dengan orang lain hari ni dengan orang lain . Ouhh that was really tired lah , dah la pergi tempat yang sama , sampai crew Mcd tu boleh perasan pulak da dua hari aku datang . Cool tak ? Of course la . Heh apa yang penatnya eah ? Okay penat la sebab aku da la bershopping dengan kaum wanita , lepas tu kemana mana diorang nak pergi aku follow jea . Wah da macam big bos dah , eh salah . Dah macam kahwin dua dah . Haha okay laa diorang shopping sakan , dan aku just tengok jea sebab aku da shopping sakan dulu . Cerita pasal shopping sakan aku ni kan aku nak share something dengan you alls . I HAVE A NEW PHONE ! YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH ;O . Haha gila la . Okay serius shopping sakan aku disebabkan beli Phone la . Nak tengok tak ? Okay sinii



Nahahah ! See ? Ni laa phone baru yang aku maksudkan . Ehee bermatian kot aku kerja sebab nak beli benda alah ni , okay la nampak tak Phone black yang bar tu ? That was my old phone , aku tak trade in or jual pun , aku sayang gila dekat Phone tu . Banyak sentimental value phone tu , camera dia terbaik , everybody likes okay . Err abang said jual jea phone tu but aku tanak , aku beli pakai duit sendiri so aku takan jual benda yang aku da beli itu my prinsip .

Actually semasa dalam proses Phone choices aku sangat sangat laa buntu sebab phone jenis apa aku nak pun aku bingung , nak W995 ! Ingat tak my last post ? Haha aku ada post pasal W995 , oleh kerana member aku ramai pakai phone tu so aku berniat nak tukar pattern lah . Err masa miranda beli Aino aku minat jugak , then aku usha vivaz , okay la camera dia semua ada Wifi *itu yang penting . Then day by day aku dah habis fikir , and now i was so 'gebang' . Dulu aku pernah cakap aku tak pernah terfikir nak pakai Phone touch screen but now aku da beli pun . Haha okay tak lah mahal sangat menatang ni , aku lega sebab dapat beli . Lagipun member aku semua beli Phone baru . Hah takan aku nak berdiam diri ? Take an action lah kan . So now aku da beli .

Hehe thats all for today ~

p/s : Thanks miranda sebab belanja aku double mc chicken :)
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado