Saturday, May 14, 2011

ZZZZZ =.=

Hi hello bloggers , selama dua hari aku tak post entry ! Whattheeeeeeeeeeeeeee -.- . Bongok jea si blog ni currently available bagai laa . Haih diorang tak tau ke aku ni semangat setiap hari nak post entry (AAHAHHAHA ! lu siapa sial orang nak tahu sangat ? Entry pun merepek) . K foineee aku rasa malu kejap >< . Sudah la ! Selama dua hari aku tak post entry , lebeh kurang 10 title aku da lupa , ni semua salah blogger la . Haish sabar jea kan .

Kayy cukup lah tu , aku pun tanak hangen sangat . Aku ni dah laa sedang dalam keadaan mesochist . Aiyo kenapa sedih pun tak tahu , orang lain happy aku sedih . Gila ke apa ? Alaa aku buat salah pada orang seh thats why aku sedih sedihan ni pun . Kesian my boboy ! Oi lu orang jangan fikir lain tau . 'Boboy' tu refer tu my bestie . Huk huk aku telah mengecewakan dia kerana tak dapat dorang join piknik . Aha ayat cannot go sial . Hmm takpe laa lupakan kejap . Amer tu jahat sial , dia send mms diorang kat pantai . Argh ! Meraung sekejap aku tadi . What the hell amer >< . Jangan lah permainkan aku nii punn . Aku da laa terikat sekarang . Ahaha ! Bodoh bodoh jea la kan aku .

Lepas tu malam tadi was an awesome night that i ever faced ! Ceh yeke ? tak lah sangat kot , sebelum ni dengan siblings jea makan angin macam tu . Semalam dengan member , okay semua layan kepala jea kan ? Paling tak boleh blah kak Jamalia yang perempuan melayu terakhir tu pun da terikut kitaorang . What the fish o fillet ? Ahaha ! Apakah laa kami da rosakan kau kak Jamalia . Tapi dia cakap semalam dia enjoy , huu lepas ni dah tak dapat kot macam tu , kamiorang dah nak berambus belajar nii kakak kakak sekalian :')

Lagi apa eah ? Ohh ada sorang hamba allah ni kan . Ada ke dia sound aku "eh kenapa blog kau simple sangat eah ?" . Oiiiii wanita terunggul di abad ini ! Aku punya suka laa kan nak simple ke serabut ke . Ada mintak tolong kau design ke ? Tkada kan ? Halamak lagi nak banyak bunyi . Aku sepit sepit muka kau kang pat penutup jamban duduk , tak pasal pasal kau jadi penginap cubicals . Ehihi :3

Now aku nak explain lah , imma blogger dude ! Im not blog editor . Buat apa kau nak blog lawa lawa ltapi entry kau kosong . Jadi kehebatan kau terletak pada editing kau jea ? Please la , okay benda tu bukan tak bagus lah , sangat bagus . Tapi kau setakat ada blog nak edit sana edit sini kejadahh pak hang ? Baik kau buat satu website untuk kau edit edit jea . Ni blog laa ! Blog paham tak ? Adeessss

Kayy thats all for today , boyboyyy
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado