Sunday, May 15, 2011

EHEEEE

Hi hello beloggers , hari ni hari ahad . Hari yang paling membosankan ! Shitty semua orang ada hal , aku jea dekat rumah . Apakah ? Sanggupkan diorang tinggalkan hamba . Huk huk :'O . Okay malas nak beleter panjang . Entry hari ni ada something nak wish



SELAMAT HARI GURU !


Okay selamat hari guru kepada semua guru guru di seluruh dunia , terutama guru yang pernah membimbing aku dari aku tadika sampai laa aku dah nak jadi siswa . Thanks a lot to all of you . Only god can reward you kindly . Err dan tidak lupa juga kepada guru ngaji aku , yang tak pernah henti mengajar aku dan memperbetulkan kesilapan aku . Terima kasih semua cikgu .

Eh lagi apa eah ? Alamak tadi berbual macam nak post panjang kan . Adess da semangat nak taip ni jea aku mampu taip ? Ahaha wa ni memang berbual lebih , wa debik jugak wa ni ==' . Aha stop ! Dah mula nak merong wa ni . Aishhh . Hahah k boboyyyy

TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado