Sunday, August 1, 2010

SEDIH ,SYAHDU ,PILU

err tiba tiba aku bersemangat nak mulakan taipan ni .haha .hmm act kan ada benda nak diluahkan ni .31 JULAI 2010 !.aku tak tau knp laa yg aku ni sedih sngat .ye laa from start aku story kan .err masa hari sabtu ni aku ni bangon bukan main awal lagi kan .jam 1.00 p.m *pehh awal sangat lah kan .haha .ni semua angkara online smpai ke pagi lah .alahai ==' ..nasib mak tak mbebel .ihhhh .then bangon bangon aku basuh muka teruss gosok gigi .hmm then aku terus capai suis PC .aku terus lah on PC utk melakukan rutin harian .ONLINE !.then aku dah check segala benda notification aku .aku trun lah bawah mkn .aku bia jea online .aku mkn semua *mandi tak lagi .haihh -__- .then lepas mkn aku online online .smpai lah pukol lebehh *maybe lah tak ingat sngat .then turon bawah lunch pulak .okayy aku smbung tgk tv .kejap lagi bunyi mcj dari amer dgn masjnya "HUIT" .aku tak rep sebab tak de kredit .haihh =___= .betapa malang kan .then bunyi lagi msj .kali ni dari aimy ,dy tnya "hailmi pergi ioi ta ?".okayy kali ni pun tak rep .haihh .then si nurul *my nephew balik sch darjah khas .aku suh dia ke kedai beli topup .okayy dia dah beli .masa dia tngah beli tuh ada pulak call dari amer .heihhh aku matikan *BUSY* .hmm then da dpt topup .aku dah topup semua aku call amer .haihh rupanya nak tnya pergi ioi ke tak ?.tuh jea .

okayy turn nak rep smua msj yg masuk tadi .alahai dah rep alangkah malang semua tak de rep kat aku .*marah ke ? .sorry kawan kawan .hmm then aku tgk je laa tv kan .ada lagi msj masok dari amer dgn msjnya *BEB* .okayy aku rep .lah rupanya dia ada prob dgn wifey dy .hihhhhh mcm mcm amer cerita kud .haha aku denga jea :) .so am i good listener ?.haha right !

then smpai ke ptg lah aku text dgn si amer .then aku tgk tv jea .nak online intrnet dah lah MEMBABI ;') .then aku lyn kn jea la apa yg ada kat tv .jam mnunujukkan pkol 6.00 p.m aku memulakan langkah online .hee kali ni mcm best lah sebab ramai kasi feedback dari semua :D .hmm then nct bunyi lagi .msj dari syapik .hmm "mie jom pergi knduri mlm ni" .dan aku rep .okayy you panggil .heihhh bukak robok cari baju melayu .then iron lah .prepared for knduri .okayy dah isyak si shapik pon dah text ajak gerak .okayy kenduri bermula :D

masa kenduri tuh ingat nak text text .sebab dia buat tahlil jea .bukan bacaan yaasin .so aku just ikod lah apa org bcakan .hmm then dtglagi mcj dari amer .okayy kali ni mmg sure dorang break .hihhhhhh dah laa tanak cerita pasal org .HAHAH .okayy lepas tahlil tuh ada pulak tazkirah sempena ramadhan ni =_______= .ergh ingat dah boleh jamu selera *dasar perut naga !.then dnga je laa .nasib lah ustz tub ceramah best .haha .then dah mkn semua okayy .kali ni aku mmg tak boleh blah si shapik sliper hilang pulak .mak aihh -__- aku sebagai sahabat handai tlg carikan :) .okay dah jumpa .sial punya iwan !.dia yg pakai lepas tu buat muka banngang !.hihhhhhh o0o menyirap aku !.

okayy dah balik ni .*sngat kenyang lah .alhamdulillah :) .balik balik mak hulo suar track suit yg baru .ye laa aku nak pergi kem kan .so dah try semua .aku mula lagi on PC .then online .okayy kali ni dah nak mula cerita sedih aku ;'(

hmm aku on jea FB .aku nmpak kat home . hariz aies morgana >>> miera mernado : ala thanks kat NAZ' blanja makan .hmm saat ini aku dpt rasakan yg dorang ada keluar ptg tadi .then aku komen lah "peh keluar tak ajak" .agak lama jugak nak tunggu dorang rep .sebab tak online agaknya !.hmm then si hariz komen balik .dia just tulis : ...........ZZZzZzzZZ .okayy aku dpt rasakan semua nak smbunyikan sesuaatu dari aku .then si miera pulak dtg .gaya ayat dorang semua nak cover !.haihhhh malas nak layan .dorang pun mcm kesa tak kesa .then aku send kat wall aku "knp sedih ?.entah *tetiba jea ;(" .haihh ramai pulak yg bagi feedback .okayy crita laa sesama sendiri .then si mangkok tuh dah balik (abg aku) .dia pulak mntak nak onl .hmm okay lah aku bagi sebab aku pun dah tak de apa nak bualkan kat FB !.

then dgn sikap aku yg tak puas hati ni aku text miera .aku ingat dia tanak rep .okayy baru nak mngaku yg dorang semua keluar ptg tadi .kan aku dah agak !.okayy fine semua keluar tanak ajak aku !.sokayy lah .aku tak kisah sngat lah .yg aku kisahkan sebab dorang tipu aku masa kat FB =________= .kalau trus trang kan bagoss .aku tak suka org tipu aku .sedih gilaa bila membe baik sendiri buat mcm tuh .aku buat apa apa tak pernah nak sorok .aku keluar pun aku ajak even dorang tanak ke tak de duit ke .ni masing masing senyap .siapa tak sedih !

lepas aku text miera baru lah reda sikit .rupanya si sang kemba tuh ada agenda tersendiri lahh .alahaii =__________= .ye laa semua skang dah boleh gerak sendiri !.tak de aku pun tak pe kan .aku tak kisah pun .lepas text miera baru aku mcm boleh terima sikit .maybe si miera punya ayat tuh agak laa menenangkan .sokayhh .aku fine tak de apa punn .tapi knp aku mnitiskan air mata bila dorang buat aku mcm tuh .sebab aku terlalu sygkan persahabatan kitorang kud .sebab tuh aku agak tacing sikit .hmm biar laa nak mengadu kat dorang pun siapa nak denga .aku belum jumpa pendengar masalah yg terbaik lagi .ada pun sorang duorang jea .

okay smpai sini jea luahan aku .malas lah nak cerita secara perfect .lgpun siapa jea yg nak baca kan .okayy bye ;')



TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

3 comments:

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado