Thursday, October 21, 2010

BERRRRRRRRR

HELLO HELLO HELLO , 1st thing aku nak ckp HAPPY BIRTHDAY TO MY CLASSMATE , SYAZA IZZATI :) , hope dia sihat sentiasa , cepat tinggi yaa kak :P , HAHA , according to my postkan , kaurang nak tau tak , semalam aku berniat nak tulis something tapi tapi dah tulis separuh pun kan , tiba tiba mood tu hilang , err terpaksaa cancel semua =.= . WHAT A MORON HAILMI :DD
hari ni macam macam berlaku tau , ergh ada yang suka ada yang tidak ! mostly tidakkan ? HAHA apa apa jea laaa kan , emm hari ni dia datang , tapi macam biasa lah dia buat hal dia sendiri , dan kami ? kami buat hal kami laa , lagi pun hari ni celebrate BIRTHDAY si kecil molek itu :D , GO ! recess time , kami sambut dekat kelas jea kan kan , tak pe laa , okay apa :) , ehem then kami biarkan jea dia tuh , tapi hati aku ni terlalu baik tau , apa aku ckp dekat syaza ? "syaza kau suapkan laa kek kat mulut dia tuh" , lantas syaza mengambil sepotong kek dia suapkan ke mulut dia dia dan dia =.=
yang paling best apa kawan kawan ? AHHA , bila kita semua main selet selet krim kek ! HAHA . enjoy gila babi tau korang , mula mula aku tak incharge kan ? tapi amer sengal boleh selet dekat aku kan kan ? cilakak ! HAHA
tapi memang happening sangat , baru lah rasa macam nak SPM *okay tak da kena mengena , orang nak SPM sibuk focus , kita ? apa kita buat ? enjoy sana sini :D . HAHA , sekali sekala kott , emm nasib masa sejarah cikgu takda kan ? enjoy sekejap kita ni :D
then masa b.i pulakkan ? madam masuk , okay belajar macam biasa , bapak laa ngantuk pulak :O , HOHH , then before b.i habis ada spoil pulak , pensil dia hilang , uhh mula lahh mereka menunding jari sana sini , tak kisah laa , yang penting aku tak join kan semua tuh ? macam haram .
SCIENCE ! lab time , uhh malasnya nak keluar , then masuk masuk lab aku dah peace teacher dulu ^^V , EHHE , ada pulakkan mulot busuk mana tah bukak cerita , err dia dah masuk lab then dia keluar , konon kono melarikan diri dari semua , PUIHHHH , geli aku ! teacher pun naik angin lah , semua buat spoil , kesian teacher :(( , sorry teacher :) , semua beta membeta , dan aku paling last bukak mulot , apa ayat akhir aku ?> "ala kitorang suruh syaza suapkan kek lagi ! ada dia cakap thanks ?" uhh teacher berlari keluar dan menagis :'( , aku ke salah ? yaa semua salah , sebab sakitkan hati teacher .
HAA apa yang boleh aku cakap sekarang ? dia datang bawak spoil okay ! kacau ketenteraman , kebahagiaan kami .
OHHH lupa ! masa akaun lagi best bila cikgu cakap pasal kebaikkan semua , yeah ! sangat tepat bila cikgu cakap "haa siapa dah pergi umrah tuh tau lah macam mana nak jaga akhlak baik dia" , thats right cikgu , i'm lovin' it :D , ngee

*okat itu jea kot , kepala pening , tapi gigih nak menaip , byee :)
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado