Tuesday, October 19, 2010

MORON TAK MORON !

tiba tiba aku nak bising balik .
*lantak kau laa mie , blog kau
yess ! memang pun .
apasal aku guna center ea ?
ehh soalan ada lagi baik ?
*babil aku datang ak semena mena

tiba tiba aku macam nak nyanyi lagu adam lambert !
*if i had you , ehh cukup .
tak sedap suara .
err suara aku kan ?
suka aaaa !

apa sebenarnya aku nak cerita ni haa
*babikan asek merepek dari tadi = ='
tak tak , kau orang perasan tak tadi aku ada post entry ?
ye laa , itu aku praktis karangan b.m aku .
babi dohh aku punya essay jahanam , tonggang langgang :((
aku macam nak menagis
*nangis kau sengsorang !

act aku nak cerita ni haa .
beberapa saat aku post entry tadi .
dapat satu notification aww .
haih ingatkan siapa .
dess
lue boleh nak comment post dia berbulan lepas ?
TAK BOLEH GO kau ni !
HAHAHAH

dah laaa aku malas nak cakap banyak .
better aku senyapkan ?

okayy bye :)

TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado