Thursday, October 28, 2010

WALAOO !

psst pssst ! hello hello hell-o , hari ni aku nak post lagi tau ! BACA ! hari ni hari khamis 28 oktober 2010 ! hari yg memadatkan kepala hotak ! aku tak tau apasal time table kelas aku boleh macam tuh ? kau orang bayangkan 1st and 2nd period time account , okay lagi tuh ! just buat dokumen , wuu wuu akhirnya aku pandai jugak buat dokumen *macam haram , kau dah belajar dekat 2 taon kau baru skang nak pandai ! jahanam life aku ==' , lepas tu sambung lagi dua period ekonomi asas , haiyakk , lagi sakit kepala lutot aku ! kena diri sampai satu masa ! wahahaha , salah kitaorang jugak ! siapa suruh kau orang tanak jawab soalan cikgu ! tak pasal pasal dengar ceramah ekonomi malaysia , yg aku ingat benda dia ckp
  • hutang PTPTN sebanyak 27000000000 , kau orang pkir sendiri ! diaorang dah belajar kerajaan tanggung , lepas dah dpt kerja semua lupa hutang piutang ! aku malas nak ckp banyak , bukan tau apa sangatkan !
  • and then dia ckp lagi , perbelajaan malaysia utk 2011 dianggarkan 444,000,000,000 USD amerika ! kau orang kali dengan 3 baru dapat angka malaysia ! boleh fikir tak ? tak macam trillion pulak , semata mata nak membangunkan negara ! aku terkejut gila .
okay aku ingat yg tu jea kot ! bukan apa aku mmg fokus kalau dia cakap pasal ekonomi malaysia , aku salute gila cikgu ekonomi aku even dia masuk kelas jarang nak senyum , tapi itu bukan persoalannya ! aku rasa dia ni kalau masuk politik memang hebat laa , semua benda dia tau ! pergh ! hebat tak hebat , itu sebab aku tak heran bila diaorang ckp gaji dia lebih besar dari gaji pengetua ! HOHHH
lepas 4 period habis rehat lah kan , haa aku tak makan pun ! diet ? *kepala otak lahh ! cuma mood nak makan hilang , tapi karipap AQILAH bagi sedap , thanks aww !
lepas tu kan aaa masa agama pulak , ahh ngantuk pulak , celaka ! lepas rehat mesti nak membuta jea , tapi lek dulu , aku boleh tahan lagi ! kejap kejap ustazah mengajar sikit lagi aku nak terlentok ! nasib si morgan ada ! kepoh kan sana sini .
okay aku tanak cerita pasal skola actually , aku cerita la ni ! tadi aku ke rumah morgan ! yeah buat rambut lagi REBONDING REBONDING REBONDING ! HAHA , then morgan perkenalkan aku dgn satu minuman baru yg bakal mak beliau jual ! tah apbenda laa , tapi sedap ! just like COOL BLOG , yg cannot go bila aku yg pandai buat benda tuh ! dia terkial kial , sedih agaknya bila mak dia tengok = =' HOHOO , tapi thanks sangat laa sebab dia belanja aku nasi bungkus , aww aww , thanks !
HAHAH then aku balik rumah

*okay itu je laa , aku tak tau nak ckp apa lagi , otak berkecamuk ! bapak lah ayat aku ! HAHA gigih shial aku menaip ! byeeee
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

2 comments:

  1. kakoken bayar okay ptptn tu..
    yg ta bayar tu ngada2 sgt..
    okay,asal nak emo plak kan..kwakakkakaka!

    ReplyDelete
  2. HAHAHA , kira okay lah bayar , tu kat luar luar tak bayar tuh haaaa ! lak jea , boleh beli perdana laaa , honda laa :P

    ReplyDelete

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado