Tuesday, November 30, 2010

MENITI HARI !

first of all . esok aku tak da paper . so aku cadang nak qiamullail sampai pagi . okay tak ? macam okay kan ! yes i knew it . haha . then meniti hari tu korang dapat kenal pasti apa aku nak ckp ? aha mcm boleh jea . tak boleh eah ? mmg tak boleh pakai xD . bytheway . mcm selalu la aku kena merapu dulu baru aku rasa seronok . biar orang lain tak seronok aku seronok sendiri ! HAHA . WTH ! . act meniti hari nak lepaskan paper math jadah tu . yes ! sumpah aku gembira yang teramat sangat . paper yang aku tunggu untuk lepas sudah pun terlepas . bilakah ? isnin yang lalu . macammacam bala yg berlaku pada aku ! dah laa kluar rumah lambat . terhegehegeh ke bustop . nasib dapat teksi cepat . sampai bustop terus tahan teksi !

*bukak pintu teksi
aku : uncle balai polis boleh ?
uncle : ha ? mana tu adik ?
aku : ala uncle jalan la . nanti saya cakap stop . stop k ?
uncle : ohh boleh boleh
*perjalanan dgn bau bauan org india diiringi lagu opera klasiik india . sumpah aku melalui sesuatu yang baru . past by senai jea

aku : okay uncle berhenti situu bustop !
uncle : ha sini ke ? okay
*keluarkan RM2.00 . nah uncle

unlce : okay thanks
aku : welcome * dgn trgesa gesa !

okay ishak pun dah ada . so meneruskan perjalanan ke sekolah dgn penuh iltizam . yeah ! sampai sekolah macam biasalah . aku berpeluh peluh ! yayy . pagi pagi kau dah berpeluh . HOOHO . orang sihat mcm ni laa . then sampai jea semua aku keluarkan laaa . formulae la . exercise la . haihhh berbagai . then sampai semua dah makhluk tuhan .

***7.30 am . announce encik fatouree . semua calon spm di minta berkumpul depan pejabat sekarang ! bla bla bla . aku pun semua berkumpul . pergh ! darah gemuruh mula menyelubungi . ni yang aku tak suka ! nak amek exam macammacam pulakkan . haishh sakit perut pulak . lagi aku benci ! sial sial . sial sangat . lepas tuu okay aku rileks kejap . dengar semua cikgu punya taklimat . okay jalan ke dewan ada sikit hilang laa semua yg dtg tuu . ehem . sampai dewan macam cepat pulak ==' . err takut seh ! semua benda aku bukak . i mean kertas laa kan . nak pastikan semua ! HUHH . tengok buku sifir atas meja tu jea aku dah berderau darah satu badan . err rileks hailmi ! its gonna be okay *berkata dalam hati . kepala mereka kan okay ! aku dah tak tentu hala ni . OMG OMG OMG ! hahah .

but then lepas pun kertas ! susah sial . siyes aku cakap ! susah sangat :O . lepas tu kertas 2 . mcm okay laa . alhamdulillah :)

tadi paper agama ! lagi aku gerunkan . bapak ah . bajet nak scored . baru baca sikit dah terlelap . tapi agaknya ni laa orang ckp *Allah bukakan pintu hati kita" . alhamdulillah aku dapat jawab semua . apa yg di baca saat akhir banyak juga keluar . thanks kepada beberapa orang wanita yg baca pasal haji . korang buat aku ingat semuanya . pergh . bestkan kalau dapat jawab semua :) . masa paper 2 suasana agak tenang . sebab semua murid islam jea . pelajar moral dah balik ! dorang sambung paper 2 esok ! HAHAH . padan muka :P .

***okay mcm bestkan 2 hari punya cerita kena combined ! best sangat kan kan ? best kepala banna awak :O HAHAHAHAH . bye
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado