Thursday, December 2, 2010

I'M BLOGGER

okay aku nak cakap ni . nak sangat cakap ! boleh semua dengar ? boleh tak rasanya . boleh kot . okay . aku nak ckp kat semua . yes semua ! aku ni blogger . paham blogger ? yaa orang yang menggunakan blogger lah kan . bukan pembuat blogger ke apa kejadah . so kalau da visit blog aku jgn nak mngutuk eah ? boleh please . ayat korang mcm ni kan "ek eleh dia ni . blog biasa jea . merapu lebeh" . see ? betul tak apa aku ckp ? betulkan ? yeahh ! aku nak perbetulkan laa ni . hmm aku ni blogger . so kerja aku menulis di blogger . ehhhh silap ! menaip di blogger.com ni haa . aku bukan spend masa aku depan p.c or lappy lama lama sebab nak mencantikkan blog aku . please lah ! aku tak reti semua tuu . aku amek apa yang ada jea kat blog ni . then aku adapted laa dari google ke kan . aku rasa boleh pakai aku hambek laaa . tak pun . aku amek gamba aku then aku edit laaaa kan . halaaa benda simple semua orang boleh buatkan kan kan ? betul tak betul tak ? *cukop puaka kan ! HAHAAH .

but then aku mmg respect laa blog blog yang tercantik pernah aku visit ! sure . stakat ni aku mmg bukak blog orang semua cantik jea . HAHA . aku punya ? macam haram . haram jadah semua ada . jealous ? of course yes ! aku jealous sangat sebab blog orang lawo aku punya tak ! okay aku dah mengaku ni . hebatkan ? aku mengaku sebelum orang syak wasangka . ishhh ==' .

tapi aku bersyukur sangat sebab aku dapat design blog aku sndiri . yeahhh ! meradang aku depan p.c . finally aku dapat jugakkan . ada laa kan sorang duorang manusia mempelbagaikan lagi blog aku nii . thanks a lot . tapi semua ni mmg company aku yang usahakan ! tak kenal ke ? "ELS MERNADOES All Right Reserved" . yes ! atas titik peluh we all . aku dapat jadi blogger nowadays .

***okay bytheway tak tahu nak cerita apa . so baca laa yang ada ni . jadikan teladan :) *bapak ahh teladan wak luu =='
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

2 comments:

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado