Monday, December 20, 2010

APA NAK BUAT ?

hello bloggers . hari ini baru second day minggu ni . yah ! serius tak tau nak buat apa ==' . bosan sangat sangat . semalam baru habis paper . and mlm tadi aku capai jugak target nak melepak bersama sama budak ni . HAHA even kami empat orang jea kan . aku rasa syiok laa jugak . aneh aneh jea kan org tgk malam semalam . apa kejadahnya bebudak ni merayau malam malam . mak bapak mereka tk marah ke ? EXCUSE ME . we are not primary sch okay ! HAHAHA and for ur information i'm not sch boy anymore ! itu yang paaaaleng best . bukan budak sekolah lagi :) . aku rasa seronok sngat dan seeedih sangt . lepas ni aku dah tak boleh nak dapat duit belanja macam budak sekolah lain . and lepas ni aku dah tak boleh laa nak lepak lepak kat rumah mcm every weekend yg selalu aku buat tuu . serius bhaii ! aku lepas ni dah kena kerja bhaii . wa tak percaya yg mak wa da tak payah belikan wa baju sekolah .

kerja kerja kerja . ada orang tnya aku . kau kerja sampai bila ? sampai dapat offer study ? ke sampai bila bila nak kerja ! OHH MYY . aha tak mungkin laa kan aku nak menjadi kuli batak kepada majikan aku ! of course aku nak study lagii . for sure laaaaaaa kan aku naaak sangat kos aku tuu ! apa eak ? HAIR DRESSING ! aha thats it ! alaaaa besides kan ada jugaa yg lain aku nak . mcm photographer ke . AHAHAHAHA ! angan angan mat jenin jea ni ! sial laa ! aku pastikan laaa one of that tercapai . HOHOO

lepas tu apa eak ? ohh yaa pasal kawan kawan aku ni haaa ! yeaa makanya lama la kan kita tak berjumpa wahai teman teman ku ! ehh kalau korang nak tau laa aku sejak malam tadi dah rindu kat korang tau tau . tapi aku tak tau laa korang . soobss *sedih kejap ! . alaa kejap jea tak lama ! AHAHAH ! sial sial mmg sial sangat . apakan dayaa kan ini laaa realiti . aku bukan budak sekolah lagi . aku tak perlu baju sekolah lagi . aku tak perlu kasut sekolah lagi . taaaaaaaaaaaapii . . . . . aku butuuh sangat duit belanja sekolah ! HAHAHAHAHA ! sial kan aku ni . tak pe aku ngaku jugak laa kan . sial tak sial laa ! nak buat mcm mana dah mmg sial . ehh makin sial aku ni . damn it !

lepas tuu kan aku rasa aku patut melingkor kat rumah ! aku nak lepak lepak dulu tgk t.v . onl 24/7 ahahaha ! ohhh mesranyaa aku rasa . lepas tuu baru laa aku ke dunia luar cari kerja . yea laa kan . takkan aku nak melingkor jea . duit tarak apa pun tarak . takkan aku nak pau mak jea ! haihhhh kena tempeleng sia sia jea aku habis sekolah ! AHAHAHA !

***okay itu jea kot . ayat aku mcm hilang samar samar jea kan . bukan yg ni aku nak cerita sebenarnya . AHAHAHAH ! sial makin sial aku ni . tapi tak pe laa . k bye :P
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado