Monday, December 20, 2010

tak habis habis

yeahh ! HELL-O bloggers . dah tenghari dah ni dan aku posting entry lagi ! well aku kalau dah tak da kerja mcm ni laa . haihhh dari tadi aku onl lepas tuu aku onl sambil dengar lagu T-ARA - TIME TO LOVE . bapak ah ! aku dah makin addicted gila dgn lagu ni . sial laa makin sial aku ni ==' . lepas tuu tadikan aku turun bekpes laaa about 11.00 a.m mcm tuu . aku tnggalkan skejap p.c hanjeng ni . turun aku tgk rumah sunyi jea kan . rupanya semua keluar pergi econsave ! AHAHAHAHA . berbelanja kak jah oi .

lagi satu hal ! pening dekat kepala aku ni belum settle lagi . sial bro sial sngat ! dari mlm semalam lah kan masa aku tidur rumah si fuentabellia tuu aku dah pening kepala . aku pun tak tau apa masalah aku ni . mcm mcm bro masalah ! nak ckp aku ada anak bini tu tak da pulak . kalau anak bini kucing mmg belambak . alaa kucingkucing tuu pun tak da laa bg masalah sngt pada aku . aku jea suka cari pasal dgn kucingkucing ni . AHAHAHAH ! aku tau aku laa sebenarnya yg bermasalah . okay aku rasa tengkuk aku ni mcm ada benda hinggap ! pukimak sangat bro ! aku rasa berat jea kan . lepas tu aku tgk orang pun da jadi double . apa eah masalah aku ? ohhh mesranya kalau aku dpt tidur tghari buta ni .

eh ehh kejap lagi dalam pukol 3 ada date bhai . HAHA aww aww . sial laa date apa pulak ramai ramaikan . date berkaroke ! yeahh . sebelum terlambat nak buat semua dulu ! HOHO sure lepas ni semua busy . so aku mngmbil inisiatif laa kan penuhkan aktiviti malam ni . iyeahhh ! kbye
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado