Friday, December 3, 2010

BLOG AKU

yesss thats it . tgk laa design baru ! mcm BOD-OHHHH . cuba cari mcm lelaki sikit ! ehhh please la . aku sudah bilang kan bahawasanya ni blog aku . so korang ? korang yang tak suka tuu . boleh pergi JAHANNAMULLATI KUNTUMTUROBAAAA ! haha .

then hari ni sabtu bersamaan ... *okay gk kalendar kauorang sendiri k ! HAHAHAHAHA . err whatever la . aku bosan aku duduk rumah . malam semalam malam paling indah kalau nak tau . okay laa aku sarankan jangan tau . sebab aku jea boleh tau ! HAHAH double bullshit . ala rileks k . saja jea tuu .

so whats next ? aku bosan sangat . mak dah warning ! "hari ni jgn kluar . mak bnyak appoinment" . BAPAK AHH ! aku tak percaya mak ckp mcm tuu . sejak bila mak aku bussiness women ? HAHA . okay laa appoinment yang dia maksudkan tuu aku paham . dia banyak jemputan hari ni . then lepas asar nak prepare untuk catering dia . adess . mak tak da malam ni . mcm mana aku nak huhahuahahuaa dengan bebudak ni . ni yg aku tak suka . asal ada jea appoinment aku kena jaga rumah . hello laa kan . kalau rumah aku mcm funfair mmg syiok ahh . takkan aku membabi buta depan p.c ni . sat lagi mata aku terjuih . pergh sadiss =='
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado