Saturday, December 4, 2010

ITS MORNING DUDE !

hello hello . err macam kekok pulak . yeah ! macam dah lama tak hello dekat bloggers . ada post entry tapi tak hello kan ? aha saja jea . bosan bosan ==' . hari ahad yang paling bosan pernah aku lewati . lewati ? ehh belum lagi . lalui laa it should be . err sebab apa eak bosan ? sebab aku duduk rumah dengan kakak aku jea . ergh ! macam tak da life . mak ayah semua takda pergi memasak orang kahwin . yeaa means macam rewang la ! pergh nak keluar jaoh skali ! memang tak dibenarkan . ihhhhh what the hell kan ?

SPM SPM ! masih lagi dlm mood spm . ada lagi enam paper ! means tiga subject la . pergh ! nak menunggu habisnya macam laa kan menunggu orang mengerjakan haji . okay itu lagi cannot go ! lagi tiga subject . LPM boleh nak asing sampai tiga minggu ! cannot go tak ? sangat sangat cannot go . mmg sial . sial sial . sial sangat ! CONGRATES laa kepada bebudak SCIENCE sebab minggu depan kauorang dah habis paper ! tahniah sangat sangat k . aku sangat gembira untuk kauorang !

PROM NIGHT . makin habis paper means makin dekat la kau menjelma wahai malam yang ku puja . tak sabar sangat ! hope everything gonna be okay .

***err entah apa nak ceritakan . ni jea hasilnya . bosan betul aku baca . kalau korang lagi laa eak ? tak baca langsung ==' . k bye
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado