Saturday, December 25, 2010

bosan dan membosankan ~

hell-o . okay petang tadi aku tak onl sangat la . sebab aku tgk you tube jea . HOHO kauorang tak da tanya kan ? HAHA biarlah aku nak cerita jugak . lepas tu mgrib aku mandi . lepas mandi aku ikut kakak kakak pergi ke econsave . lepas tu apa eak ? haaaaa lepas tu aku pau dorang SNEAKER dgn MARS . ahaha siot la . aku selamber dekk jea ambil . buat muka nonong . haih best sangat okay aku hari ni . kakak kakak yg baik budi pekerti ni belanja aku macam macam . HOO i love you so much sis sis ku sekalian .

lepas tu kakak aku beli majalah Mastika . yaawww aku yg rasmikan dulu . HAHA . okay la bukan nak ckp apa laa . majalah mastika skang sudah berwajah baru . yeah thats it ! isi dalamnya pun makin best la . yg paaaaaaaaaleng best dia bnyak fakta yg menarik . HAHA apa ? ayat cannot go ? kahkahkah siakk la kauorang . betul laa aku tak tipu . banyak sangat fakta yg best best sampai aku tergerak hati nak share dekat mukaBUKU tu haa . ada laa segelintir masyarakat mukaBUKU duk 'mengelike' bagaii . HAHA

*itu jea kot . HAHAHAHA ! si behbal sedang mengeposst ~
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado