Friday, December 24, 2010

WEDDING !

hi hello hell-o bloggers . mcm dah lama ta post entry . HAHA bnyak la . semalam aku baru update lah sial . HEE according to my title . faham faham jea laa kan skang tgh musim cuti sekolah . so banyak laa jemputan sana sini . OUCHH so tired la . nasib la dalam taman sendiri kan . HAIHH dan berbalik kpd cerita kita . HOHOO actually dekat taman tempat aku tinggal ni ada sekali dua wedding serentak ! WOAHHH . gila tak ? giilaa tak sangat la . HAHA bukan apa dah la tu kan rumahnya dekat dekat pulaa . hari ni mak ckp tak payah masak la tghari . masa ptg jea . muaii weh makan nasi org kerja kahwin . so mak dgn ayah prefer ta pergi yg kat luar taman punya ! mana tak sekali dua dalam taman .

Besides . ada lah sikit masalah . act bukan nak buat saeng pun . secara kebetulan jea ! rumah si 'A' ni tak tau yg rumah si 'M' nak buat wedding . sebab apa ? sebaaaaaaaabb si 'M' ni tak lah campur orang taman means jiran tetangga la . even rumah aku deret rumah dia pun tahan mak aku pergi rumah si 'A' . rumah dia belah bawah . then si 'M' ni mcm mcm halangan before wedding anak dia berlangsung . HAHA tak habis habis buka pasang khemah . konon tak nak pasang depan rumah org yg dia tak 'geng' . tapi kan finally terpaksa jugak pasang demikian rupa . tgk tuhh mcm mcm rintangan kan ? kesian kesian ==' .

apa pon kedua duanya mmg lah teramat meriahh . dan yg paaaaleng best tuh kan theme colour dua rumah ni boleh tersama pulak ! HAHA purple bro ! bapak ahhh ! indah jea kan mata aku tgk sana sini purple . yes i am ! aku dah la minat purple . WOAHH ! thumb up ! ngehehehe ~
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado