Saturday, December 25, 2010

tagged by masmalyanah ; )

woot woot . malam malam ehh malam ke ? act dah pagi pun AHAHA . okay lerr saat menaip ni saya bukan la di kamar mahupun di rumah . saya berada di rumah pantayott ya . HOHO . gila laa pepagi buta tak duduk rumah . yawwww !

according to the tagged ~ yana ni ada tagged nama saya dekat blog dia . dan soalan dia berbunyi

  • adakah anda rasa anda hot ?
dan jawapannya kan , saya rasa saya tak lah hot mana pun . tapai hot sikit la kan . ada la sikit jea tak banyak . hee

  • update wallpaper yg anda gunakan sekarang
okay now kalau kauorang semua da sedia maklum kan saya guna rihanna sebagai kertas dinding blog saya .

  • cerita about this wallpapper
act tak da laa cerita sangatkan . sebab saya terminat pulak dgn konsep rihanna skang ni . well semua tahu saya minat dia ni sngat sangat . so ni kira mcm kredit utk dia laa . saya gunakan gambar dia tuhh . HOHO sekaligus promot album kaka saya ni xP

  • kali terakhir makan pizza
ho lupa la eak . sbb dah lama tak makan kot . HAHAHAHHAH ! more to mcd laa . prosperity :D

  • lagu terakhir anda dengar
okay pat soalan ni i love to answer it . HOHOO bukan apa kalau nak tahu laa i'm really addicted to T-ARA - TTL (TIME TO LOVE) . yeahhh ! lagu ni best gila okay . silakan laaaaaa dengar :DD

  • apa yang anda buat selain selesaikan tag ni
hoo tak buat apa pun lahhh . ingat tadi nak balik rumah .ngantuk gila ! tapi nampak ada tagged tu haa semangat nak rep ni . HAHHAHAH

  • selain nama sendiri , anda dipanggil dgn nama apa ?
OHH mcm mcm kot . kalau dalam rumah adik . kawan kawan panggil elmy , emy , mimie , mii , mimo . HAHAH semua ada la . most i like ada org panggil saya cute . aww aww . ohh lupa nama rihailmi from meiya mei :) . combination from rihanna + hailmi = rihailmi . AHAHAHAH

  • tag lagi 5 orang
  1. D.U.N.I.A
  2. fuentabellia reserved
  3. koken kanina
  4. i love my diaries
  5. cerita si aimott

  • siapa org no.1 anda
budak f4 sekolah saya merangkap jiran saya

  • katakan sesuatu kpd orang no.5
errr AMER punya

  • no.3 ada hubungan dgn siapa
AHAHA dgn si kaki besi

  • bagaimana pula dgn no.2
my bestie forever after . dia handsome :D . aww aww

  • katakan cinta kpd no.4
ohhh tidak ! dia milik nazreen shah ~

  • berikan 4 fakta kepada org yg anda tag
  1. semua saya sayang
  2. diorang best blogger
  3. diorang ada jantina masing masing xP
  4. diorang cooooool sangat okay

WOOOOOOAHHH ! FINALLY DONE . HAHAHAHAH


TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado