Wednesday, December 22, 2010

ENTAH

yeahhhhhhh ! hell-o bloggers . i miss you a lot tau hari ni . hari ni onl lambat ==' . sebab pagi pagi lagi aku dah keluar rumah . bertandang kerumah kembar pula . di sebabkan si ishak ni amat memerlukan perkhidmatan aku laa kan kan ishak ? AHAHAHAH ! a lot of thanks to kembar sebab menaja lokasi saloon aku pada kali ini . HAHAHA ! mcm host la pulokkk . bodoh tau kau mii >.<

aku bangun pagi tepat pukol 10.00 . HAHA padan muka kena marah dgn si ishak aku ni . sbb janji pukol 10.00 da start dah . ehehe maaf la kepada si ishak yaa . sedia maklum malam semalam aku tidur pukol 3.30 a.m . what a nice time kan kan ? AHAHAHA ! ayah balik kerja pun aku masih lagi berjaga . sampai ayah boleh ckp "kalau kau tak tidur tolong kejut ayah pukol" . okay ayah ni mcm tau jea kan bujang bongsu dia ni punya plan ! tapi tapi tapii sorryy kepada ayah ! HA-HA again ! aku tak sedar pun kan . pdhal aku dah kunci jam tu kan . HAHA tapi tak pe ayah usah risau sebab aku da set alarm kat hp ayah . so ayah bangun laa jugak . dalam hati ayah menyumpah aku la kot kan kan . HA-HA sorry once again ayah :)

wake up ! AHAH . aku tgk pagi pagi lagi abg aku ni dah memekak . onl pulak dia ni . and aku pun action la kan . mcm merungut rungut gitcuuuh ! HA-HA . haram J dia tak layan ! aku bangun pun sebab da bepuloh kali ishak call aku tak angkat . then aku pick up phone ishak "weh hailmi kau kat mana ? aku ni dah nak gerak" . dengan selambar sambil gosok mata tgk jam "aku baru nak mandi la ishak" . yaa aku tau ishak dah berHANGEN sngatkan dgn aku . lepas tuu mandi la bla bla bla . tibatiba aku dah siap ! TARAAAAA ! HAHA . aku saokk kardigan aku terus amik wallet dgn mndgr suara sumbang berkata "haih dik kau bangun terus nak merayap" . dgn pantas menjawab "ala aku ada job" . AHAH ! sial la mmg sial . lepas tuu aku turun jea mak pulak "nak kemana pulak ni pagi pagi" . dgn sopan menjawab "ada tugas penting mak" . AHAHAHA . sial sangat aku ni . pagi pagi dah jadi sial . sial laa

then kan aku pun gerak laa ke bustop tuu . mcm biasa naluri aku . mesti tak da bas kan time mcm ni ! haihhh nasib si pedalaman mcm ni la kan . HA-HA . and then kan aku pun terus laa menunggu dan tunggu . tunggu punya tunggu bas tak da pun yg ishak call dah berkali kali . bising pulak mamat ni ! haih ==' lalu aku pun mengalah la kan . aku surrender aku naik teksi ! haih semua ishak la ni kecah betul . mcm tak paham situasi aku si pedalaman . HA-HA . then sampai senai naik bus 777 terus ke taman aman . bla bla bla turun bas ishak da terpacak dekat bustop tuu . then kan terus laa berjalan ke rumah kembar . and then apa eak ? err =='

OHH yaa sampai ruma kemba . mmg hantu dia ni ! tak mandi lagi . sial laa ! dia pun mula laa perkenalkan binatang peliharan dia yg paaaaaaaleng latest laa kan kan . nak tgk tak ? nahhh !



okay ni haa ! entah apa nama hamster ni pun aku lupa . tapi ada mcm 'pig' 'pig' laa blakang dia . apa eah ? guenie pig eah ? HAHA sounds like that laa




ni katak dia jumpa . bodoh tak dia si morgan ni ? HAHA
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado