Thursday, December 23, 2010

SUSAH RUPANYA

hi hello whats up bloggers ! ahah today merupakan hari yg agak letih ya . letih sangat ! banyak 'aktiviti' . aktiviti sangat laa kan ! hari ni lagi sekali bertandang ke rumah kembar . before that kitorang pergi sekolah . masing masing ada bussiness sendiri ! aku nak bayar HUTANG BUKU HILANG . ikin nak pulang buku teks . kembar nak cek markah koko . then kitorang semua set time laa kumpul dekat bustop then ke sekolah . sampai sekolah terus pergi bilik SPBT ! bla bla bla . settle ! then pergi pejabat . cek markah koko then pergi ambik SIJIL PMR . yah nanti tak payah nak susah payah right ! habis semua tu . dah ! lepak lepak kejap dekat sekolah . yea la kan nanti lama ta dtg sekolah bro . so lepak lepak dulu . eheh

***

plan nak lunch pulak ! haih masing masing berbelah bagi pulak ! yea laa na makan kat situ la nak makan kat sini la . huih ==' . leceh sangat ! HA-HA . terus la pergi ke 'sri selatan' . retaurant fav kami . ehehe . menu entah la semua sama ! sial sangat tau . semua makan nasi goreng ayam ! HA-HA . bodoh jea kan . nasib lain lain ! masa dah nak habis lunch tu dtg pulak cikgu cikgu sekolah aku ni . HOHO . ramai pulak tuu kan ! AHAH kami ambik keputusan utk blah dari situ ! dah bayar semua tu pergi cyber cafe . ikin nak daftar UPU dia ==' . then kan kitorang pun onl jugak la da ada dekat cc tu ! HOHO lama rasanya tak pergi cc . lepas tuu balik

***

balik terus ke rumah kembar . nasib la bas cepat ! dah la masa tu hari dah agak petang . si MIR ni dah get ready dari rumah . yea la kan kalau kemana mana kami ni mmg tak sah bersama ! HOHO . si kemba ni singgah REMBULAN pulak beli nasi bungkus untuk abg dia tu . okay la nasib rumah si MIR ni belakang rembulan jea kan kan . then terfikir something . MIR kan ada eye lens ! HOHOO . apa lagi kan aku pun ckp kat mir nak try pakai dia punya eye lens . dia pun merelakannya laa . hoho ! OHHHHHHH MYY . rupanya susah erk nak pakai benda alah ni . suatu penyeksaan kalau nak tahu . huiihh jenoh aku cuba ! tapi tak berjaya . last last si mir ni pakaikan utk aku . err 1st masuk benda alah ni dalam mata aku kan . aku dapat rasakan laa mcm ada benda hinggap atas anak mata aku ni . HA-HA rupanya mmg ada . ada anak mata palsu ! its GREY okay . lawa sangat ! size 15 mm . woahhh ! patut la susah nak pakai . rupanya size dia besar . HAIHH lepas ni nak beli yg normal size jea . besar besar ni menyakitkan hati jea weh . apa lgi kan da pakai tuu mata ni jadi macam kebiru biruan ! sebab mata aku ni warna perang . HUH ==' apa pun thanks to MIR laa .






*okay nampak ni muka FAKE nak mampus ni haa . HAHA
nice kan ^^

***

haaaaaaaaaa lepas tu main main kuku pulak . AHAH . aku tak sangka sgt la kan sebab si morgan ni ada manicure punya set ! dia ada nail shiner pulak . AHAH . aku apa lagi tenyeh tenyeh laa kat kuku aku . okay mmg AWESOME sangat ! HAHA main mengilat kuku lak . ni kerja aku la yg tak da kerja . mcm bodoh jea kan ! kuku da mcm kaca berkilat kilat ! nice gila



*okay ini binatang yg kami gosok gosok dekat kuku tu =='
AHAHAHAH
apa nak jadi aku ni =.=
HAIHHHH

TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

2 comments:

  1. peghhh!! mata! mata! mata biru!
    kude klau tengok pon bole sakaratulmaut!

    ReplyDelete

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado