Tuesday, December 21, 2010

MELALAK LA KAU !

hell-o bloggers ! hye hye hye . i miss you lah blog . yaa nampak ta ? ayat menggedik si hailmi . HA-HA . whtever ! apa yg aku nak cakap kan . sekarang ni laa masa aku start tenyeh key board ni kan kan ada laa dalam pukol 2.13 a.m . wahhh ! semua di buai mimpi . yang aku ? aku ni berjaga laa mcm pak guard ! HA-HA . jaga rumah ! most important !

hari ni letih sngat . mcm mcm benda yg aku buat ! bukan aku jea laa kan . semua semua la tu . haa nak cerita ni haa . tadi kitorang pergi karoke ! WOOOAAAAHHH ! best sngat sngat . aku jadi pelik kenapa aku gila karok sngat skang . HA-HA ! kelakar jea dengar hailmi berkaroke ? KELAKAR ? di nasihatkan jgn nak kelakar sngat laaaaa kan . ada yg kena libas dgn monitor DELL ni ha . dah la benda alah ni nipis jea . elak aku lempor kat sorang demi sorang ! HA-HA

its about 4.00 p.m mcm tu laa mereka ni baru laa berkunjung tiba di ecosave ! HO-HO . lama jugak tunggu diorang ni . sampai ngantuk aku siak ==' . apa pon mmg best sangat laa kan sebab dapat melalak sama sama dgn dorang yg kepalang ni . HA-HA mmg sial ! sial sangat sejak akhir akhir ni . menu yg di sajikan masa karoke tadi kami just order mineral water dgn roti bakar jea ! okay sumpah serik ! tanak lagi dah order roti bakar . bak kata ikin "stakat mcm ni aku bawak dari rumah jea laa" . HA-HA . ada betulnya ckp minah ni . imagine laa aku ingat kan special mana roti bakar dia smpai RM2.00 . haihhh ==' . kalau stakat bakar then sapu kaya . alolololololooo aku boleh bawak dari rumah la . sial laa mmg sial kan . HA-HA

then 1st song kami by Adam Lambert - Whataya Want From Me . thumb up okay ! belum apa apa aku da terpekik terlolong . sabar jea laa mereka tu kan kan . suara hailmi sedap lagipun ! HA-HA . sial laaa agak "masuk bakul angkat sendiri" aku ni . tak masuk sangat laa bakul tuu . tapi ada betulnya . heee yg paaaaaaaaleng syiok karoke tadi 2 jam ! okay dah dua kali okay dapat mcm ni . 2 jam baru lah puaskan ? kan kan ? yea laa mcm mcm lagu kitorang melalak tadi . HA-HA . paaaaaaleng syiok masa lagu Backstreet Boys - Straight Trough My Heart . HA-HA bayangkan la sampai ulang 3 kali ! lagu ni mmg ah happening gila kan kan . layan habis aa . then lagu yang aku paaaaleng feel Rihanna - Rehab . yahh thats it ! lagu ni kan slow jea . so aku pun mendendangkannya dengan hiba . HA-HA sial la mmg sial

then lepas karok tuu terus la keluarkan . keluar jea si ikin ni nak sangat tengok rumah akuu syurga aku . yeah ! aku bawak laa bebudak ni round round kat taman aku yg tak seberapa ni . HA-HA . sempat bersnapping okay ! sangat seronok . harap lepas ni dapat buat mcm ni lagii :((





















*SEDIKIT BINGKISAN DARI ORANG DEKAT xP
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado