Saturday, December 25, 2010

hi hello hell-o bloggers . hari ini hari ahad . woahhh ! what a bored weekend . apa eah nak buat ? mak ajak pergi wedding . HOHO tidak sama sekali . malas la aku kan tgh panas buta ni nak kesana kesini . aku ni sebenarnya tgh gian nak menonton bro . yahh ! aku ni gian nak tgk movie . tapi nak ajak siapa eak ? haihh so bored laa . nak kerja ? haih belum puas cuti lah kan kan . tapi satu hal pulak duit ta masuk masuk . na tanak kena tunggu mak bagi la . HAHA apakah ? kengkawan aku pun ramai lagi belum start kerja . DUSH DUSHH . bodoh sial =='

nak kerja kat mana eah ? tempat da ada tinggal nak apply jea . tapi bila aku tgk muka cashier kat situh . perghhh ! bukan nak ckp apa la . mcm tak da hati la nak masuk kerja balik dekat situhh . muka semua HAOKK sial . muka semua nak bajet bagus jea kan . pkir aku heran ke ? HAHA sekali aku tgk mcm sial . dia kali aku tgk mmg sial rupanya . HAHA sial laa mmg sial sangat !

tapi aku ni kan tak payah la nak galak sangat kerja . mak bapak aku tak da bising pun ! HAHA diorang mcm restu jea dgn keadaan aku skang ni . HUH aku bukan apa laa bhai . aku agak jelous agak tertekan agak stress agak agak la semua . HAHA aku tgk kengkawan aku yg lain da start kerja . huu bila lagi aku ni ? hmm tunggu jea laa hekk . aku malas nak kerja pat lama aku tuu penat dia semacam siak . tapi okay laa awal bulan masyukk habis !

then kerja aku skang ni kalau kauorang nak tau la kan kalau la nak tau tanak tau aku tak paksa tau *kimak laa . HAHA . aku skang ni kerja aku merayap . HAHA masuk hari ni aku rasa baru tiga hari aku duduk rumah . wuhuhh aku nak kerja mcm mana sehh ==' . next week baru nak register license . satu hal karang nak kena cuti bagai ni haa . ni la aku paaaleng tak suka kan bab bab nak tolak gaji ni ? halamakkk boleh ta kalau aku mmg nak full jea every month ? boleh laa kan kalau aku ni seorang yg berdedikasi . tapi aku tak laa dedikasi mana pun cuma yg terbaik dan berhemah tinggi tu ada laa . HAHA sialnyaa lahai aku ni . makin lama makin sial menyelubungi jiwa raga ni . sial sangat bro !

yg lagi la paaaaleng aku tak suka aku duduk melingkor kat rumah kerja nak makan jea ==' . siakk laa ini boleh mendatangkan obesiti . tak suka ahh ! nanti sluar semua tak muat . HAHA sialnya lahaii . aku ta lah prefer nak menggemukkan badan kan . HAHA tapi malam malam aku mmg rajin merakas cari makanan . kimak tohl pukol 3 4 pagi aku melantak lagi . HAHA mak aneh jea kan . siap boleh ckp dia mimpi aku turun makan tgh malam ! HAHAHHAHAHAHA ! mak mak . mak bukan mimpi mak . itu adalah realiti . KAHKAHKAH . sial aku makin menjadi jadi seejak dua menjak ni .

akhir kata la kan . aku rasa hari ni aku tanak duduk rumah boleh ? boleh tak ? aku na tgk wayang ? boleh eah ? boleh laa . kimak la siapa aku nak pou eah . tunggu jea la . k byee :D
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado