Saturday, December 4, 2010

RUMAH

apa pasal title aku macam ni ? haa tanya la . jangan tak tanya ! pergh . rumah rumah rumah . dah dua hari aku terperap dekat rumah . macam tak da life ! bukan tak da life lagi ni . macam dah ada dan tak da jea kan . paham tak macam mana tu ? tak paham . sini aku kasi paham . aku rasa aku macam wujud tak wujud la . dapat tak ? okay dapatkan . apsal pulak dah aku nak explain jadah semua ni =='

mana tak bosan . dah laa bosan . lepas tuu tinggal berdua jea dgn kakak aku . dia memasak ! aku online . hebatkan ? masing masing ada aktiviti berpaedah . ha'a jadah haram la kan berpaedah ! tapi akak aku ni problem dia satu jea . nak memasak ! benda yang tak da sebok nak masak . prinsip aku kalau benda takda tu dah laa . usah dicari kan kan ? kauorang dengar ni ... ehhh baca ni dialog aku dgn kakak aku

kakak : dikk ! pergi kedai beli kacang panjang !
aku : kejap laa . ishh
kakak : cepat aku nak masak ni !
aku : masak jea la apa yang ada .
kakak : masalahnya semua benda takda
aku : ==' . kau lempor jea la kucing mak sekor duekor dalam kuali .
kakak : leceh laa nak cabut bulu dorang lagi !
aku : *&%$%#%

kalau
laa kauorang ada kat tempat aku kan . tak rasa macam nak lempor monitor ni kat muka dia tuuu ? macam nak kan ? yea aku paham sangat ! mmg nak sangat . lepas tuu aku dgn pantas laa ke kedai dgn berjalan kaki . pergh ! aku dapat rasakan panas kat luar sana tuu semacam jea kan . panas dia macam lepas geram jea ! aku keluar jea aku boleh rasa otak aku menggelegak jea . sat lagi cair lepas tuu leburr ! dah satu hal nak kena kutip . sial sial mmg sial ! senyap skang . HAHAHAHA !

aku sampai kedai . uncle mamak uhh sebok pulak on call ! haih

aku : uncle ! kacang panjang ada ?
uncle : tak da laaa adik *sambil bertelefon dgn bahasa dia
aku : alaa tak da eah ? tak pe laa
uncle : kacang buncis ada !
aku : tak payah tak payah .

kauorang tak rasa macam hangen ke ? hangen kan? aku lagi hangen ! dah la aku menapak ke kedai dalam panasnya mentari . lepas tuu barang aku nak tak da . at least aku cover la kan kemarahan tu . beli la gula gula . balik jea . haa kakak aku dah tau dah . dia nampak tgn aku ksong jea berlenggang .

aku : smekom
kakak : walaikummusalam . haa tak da ea ?
aku : takda laa
kakak : kau la ni lambat !
aku : %$%@@%^^*()(&*

elak kena rembat jea kakak aku ni . tak kena rembat aku libas dgn helmet nova baru apit tuu . cara kan ?

***okay aku bosan dengg . sangat bosan . sesiapa ada kelapangan jom la kluar . aku blanja cool blog nanti :D . k bye

TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado