Wednesday, March 16, 2011

Ehheee

Hi hello bloggers . Hari ni rasa macam nak blog something tapi tak tau pasal apa . Thats why lah kauorang selalu tengok aku punya entry macam haram jea titlenye kan ? HAHA sebab aku tak tau lah nak post pasal apa . Tapi bila aku dah start nak menaip kau jangan nak kacau aku okay ! AMARAN . Memang aku takan toleh kiri dan kanan lah kan for sure . Aku memang memandang tajam ke arah screen moniter aku ni (ayat kau tak payah nak gebang sangat boleh tak ?) HAHA . Boleh sihh . Okay cukup !

Err hari ni restday aku . Then aku duduk rumah jea la kan . Nak kemana ? HAHA duit da takda lah nyah . Sumpah ! Duit dah selesai diguna pakai puns . AHAH sayu jea bunyinya kan ? A'ah macam sial sangat dapat banyak habis dapat sikit habis . Nak banyak mcm mana lagi ni ? Haihh ==' . Itulah macam yang mak aku cakap . Makin banyak dapat , makin banyak lah kegunaannya . HUKHUKHUK tersedak aku . Aku terfikir kenapa orang lain boleh tahan sampai ke next salary and aku ? Baru dua minggu bhai ! Haa jangan nak tanya sangat kenapa okay ! Gaji aku bukan aku sorang jea melantak ! Semua orang merasa okay . Months by months ada jea aku kena bayar tu ini . ERGH ! Next salary aku jangan harap sesiapa dapat sentuh okay . Aku nak beli benda ni okay . Please please >.<

Makin lama makin penat aku rasa badan badan aku ni . Hmm betul cakap mak . Rasa sendiri cari duit macam mana . Kena berpenat lelah ==' . Erghh macam cipet ! Kerja macam aku ni kadangkala best kadangkala tak ! TUIHHH ! Banyak kau punya kadangkala ! Err entah lah tapi aku tak tau tak paham tak mengerti TAK TAK TAK dan TAK segalanya . Kenapa aku nak sangat kerja macam ni ? Kenapa eah ? Entah lah sebab apa pun aku masih nak kerja macam ni lagi . Aku harap harap lah si Lina tuh tak mengalah lagi . Jangan resign dulu aww Lina . Kau kena teman aku ! HAHA

Restday yang membosankan . Tak tau nak buat apa ! Ergh kalau kerja boleh jugak mengulor kemana mana kan . Ni sekadar duduk rumah memerhatikan kekanak yang sedang riang ria cuti sekolah ! Err so boring . Kalau sesiapa tu ada plan apa apa lah kan . Calling calling okay ! Penat tau kalau asek duduk rumah jea =='

K itu jea kot . Byeee
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado