Sunday, March 13, 2011

Sot set sot set -.-

Hi hello bloggers semua . Harap hari minggu kauorang bahagia disamping keluarga tersayang . Hari ni aku kerja macam biasa cuma shift jea tak macam biasa . Aku sepatutnya masuk Full tapi apakan daya . Dengan semangat yang kurang aku terpaksa masuk Noon atau dalam bahasa melayu Tengahari . Nasib supervisor aku tak marah . Plan aku tanak kerja tapi aku tak sampai hati tengok cashier lain bertungkus lumus dek kerana tak ramai cashier (ceh ayat mengalah habis ==') . Dengan pantasnya aku masuk ke area cashier and bukak buku Counter . OMG counter 19 . WTF ! Counter gila tu ! Gila tak sangat lah . Just because roller dia yang rosak tu mmg tak da niat manager aku nak baikkan lah kan . Agak lagi lima atau enam tahun baru lah berubah wajah counter tuh . Rasanya laa kan .

Aku rasa hari ni customer macam tak ramai . Tapi jamm jugak . Well weekends kan kalau counter tak jamm tak laku lah pasaraya berkenaan . Then jam macam biasa . Satu jea prinsip aku dengan lina "kau nak bayar tempat aku sangatkan ? Sila lah beratur yea" . HAHA yeah kami melakukan kerja seperti sedia kala . Tak laju tak lambat . Itu yang terbaik . Even macam tu pun aku punya counter boleh short . WTF ! RM0.05 . Macam tak banyak pada kauorang . Tapi pada aku ? Haaa its a big number okay ! HAHA bodoh ! Setakat sen sen tu apa lah sangat bak kata manager aku . Yea la apa lah sangatkan . Dushh ==' . Your head lah apa lah sangat ! Kalau dah setiap hari macam tu tak ke banyak tuh jadinya ? Hahahaihh . Tapi aku tak lah seteruk tu kott =.=

Sekarang dah makin kurang dah kawan kawan seangkatan dekat cashier . Err kesunyian tu jelas terserlah okay . Sangat sangat bosan ! Tapi apa nak buat . Disebabkan mencari sesuap nasi aku terpaksa bekerja keras demi menyara diri sendiri (mak aih ayat kau mii --' . HAHA bedek jea) .

Banyak point kenapa aku still nak kerja lagi kat sini . Antaranya

# Supervisor yang memang best gila
# Kerja yang tersangat enjoy
# Kawan sekepala

Err itu jea kot . HAHA (bebual gebang gila babas mamat ni . HAHA) . Act banyak lagi tapi entah yang aku listkan ni sudah lah . Tak payah nak melebihh lah okay .

Then yang paleng penting aku takan resign selagi aku tak beli handphone Sony Ericsson W995 okay ! Itu janji aku . I'm never and ever send any resignation letter okay .

Cuti sekolah dah mula . Aku rindu saat saat cuti ! Tapi aku bukan budak sekolah lagi . Haihhh pesanan kepada budak budak yang cuti sekolah tu . JANGAN NAK SUKA SANGAT CUTI TU , SIAPKAN HOMEWORK ! HAHA pesanan tak boleh blah . Bebal !

Okay itu jea . Now aku nak beradu sebab esok dipaksa OT ! WHAT THE HELL kan ? HAIHHH ==' Selamat malam
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado