Wednesday, April 27, 2011

Coklat ~

Hi hello bloggers . Woahh macam menarik jea cerita pasal coklat ni ? Aha siapa suka makan coklat angkat tangan ! Tolong tak nampak tolong . Haha sial ! Okay aku rasa lately ni aku da termuak nak makan coklat . Lagi lagi cadburry (kau jangan nak nipu ! Nampak benorr nipunya) . Haha ni semua punca dari abang aku , dia la punca segala galanya ! Siapa suruh dia jual coklat murah murah kan ? Biadap laa . Sekarang aku da muak makan coklat . Masa dedulu misi aku just nak makan sebulan sekali yang bar paling besor tu . Sekarang ? Aku rasa macam seminggu sekali jea aku makan coklat . Memang lemak aku beTan tan la naik kan ?

Sekarang aku rasa aku laa orang paling tak suka nak makan cokelat kan . Tadi aku layan movie dengan kakak aku dia keluarkan coklat baki baki yang kitorang beli sebundle tu . Dalam hati (ehh akak aku ni aku da laa muak benda alah ni) tapi kalau dah ada depan mata kan ? Bohong laa kalau kau tak sentuh langsung . Eh lepas sejam kemudian aku tinggalkan akak aku , aku mengadap PC pulak . Aleh aleh dia datang hulur coklat lagi . (Ehh aku da nyirap nii , tapi aku sayang pulak nak biarkan coklat tu) . Haha now aku tengah menikmatinya . Umphhhhhh sedapnya sial !

NOTA HAILMI : coklat baik untuk minda kita yea kengkawan :)
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado