Wednesday, April 27, 2011

Contest Mata Paling Kebabom!

Hi hello bloggers . Dah lama rasanya tak join contest sana sini kan . AHA so semalam aku online then aku ternampak satu wall ni ada contest untuk mata kebabom . Means mata besar selepas pakai eye lens . And i was really interesting with this contest . Saja nak menyebok nyebok join . Dan aku nak Join ni haa




setiap contest mesti bersyarat, so syarat2 nya ialah:
  1. Jadi follower Farzana Farzanto. supaya senang DIA nak inform apa2 pasal contest ni. lepas contest ni abes, nak unfollow DIA balik pon takpa.
  2. Kena LIKE page ni CLICK SINI sebab hadiah korang datang daripada sana.
  3. Pemenang contest ni akan ada DUA orang.
  4. Make an entry about this Contest. tarok gambar yang korang nak taruh kan sekali. lepas buat entry, tinggalkan link entry korang dekat komen entry ni.
  5. Gambar2 korang tak boleh lebih dari paras dada. sebab contest ni FOKUS kepada MATA. tak kisah berapa keping korang nak taruk, tapi aku akan pilih SATU jea okay?
  6. Tag kepada 3 rakan blogger korang.
  7. Letak banner di side bar blog and link kan terus ke entry ni.
  8. Gambar2 tu akan DIA akan upload kat page yang aku suruh korang LIKE tadi. Picture yang dapat most LIKE photo akan menang.
  9. Korang akan dapat sepasang CONTACT LENS sebagai hadiah pada setiap pemenang dan ada hadiah rahsia lagi satu. haaa. nanti aku update pasal hadiah rahsia tu.
  10. Penyertaan BERMULA pada 17 April hingga 17 Mei 2011.

Okay faham tak dengan syarat syarat atas tuu ? Hope faham k . HAHA tak faham jugak kena refer tu Farzana Farzanto laa kan .



Tadaaaaaaaaaaaaaaaa ! Haaa nampak ? HEHE sila la vote kamek :D Ohh kepada Farzana Farzanto sila la pilih mana yang sesuai :D

Ohh before that aku nak tag kepada 3 orang lagi blogger

Miranda Blog
Eira Ultraman
Siti Ultraman H


TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado