Thursday, April 14, 2011

Entah

Hi hello bloggers stalkers readers dan sewaktu dengannya . Hihi hari ni aku balik morning doh ! Haha syiok habis kan . Err boleh lah kan . Haha jangan nak suka sangat lah kan . Dah la tadi aku kena paksa dengan chief cashier . Dia suruh aku Ot ! Please lah aku nak balik . Asek aku jea nak kena Ot ! Rabak ah . Heh kau ingat aku ni robot yang pakai bateri recharge ke ? Hah kalau lah aku macam tu kan dan limit enery aku ni boleh set ke kan baguihh jugak lah . Ni aku hanyalah manusia biasa kot . Yang mempunyai tenaga sama seperti manusia biasa yang lain . Tadi chief cashier aku membebel 'Bila dikasi Ot tanak Ot . Bila dah tak bagi Ot nak Ot' . Adoh masalahnya janganlah kan muka aku jea kena nak Ot ni . Nasib aku ni belom ada anak bini kan . Kalau tak parah jugaa macam ni .

Emm bila dah pukul 5.00 petang macam tu ada niat di hati macam nak Ot . Mana tau kan diorang ni memang perlukan aku sesangat kan kan . Haha kau ingat kau siapakah ? Okay lepas aku cek buku counter rupanya dah ada orang part-time bakal replace counter aku . So aku dengan rela hati lah tutup counter . Sebelum dia masuk ID boleh pulak aku cakap 'Eh ingat macam nak Ot lahh . Dia jawab 'Hah nak Ot ? Okay tak payah tutup lah' . 'Eh nak balik lah ishh' aku membalas . Sabar jea doh chief cashier aku tuu . Bla bla bla . Selesai semua kira duit aku buat return barang barang yang customer tanak semua . Haha sempat pulak aku tolong Damo letak shalf tag dekat barang barang frozen dia tu . Hihi sesungguhnya aku lah pekerja yang teramat baguihh kan kan ? Ohh lupa Damo tu kan dia kan ahah malu aku nak cakap . Dia ni antara nepalist yang terlama kerja dekat situ . Sampai pasaraya tu da macam dia punya suka sangat dia 'ULAR ULAR' . Tahu tak apa tuh ? Kalau orang tempatan kita cakap mengular ataupun mengulor ! Haha dia ni sesuka hati mak bapak dia jea cakap ULAR ULAR . Heh plus dia ni Handsome gila babi . P/S ---> I'M STRAIGHT NOT GAY ==' . Haha kalau tengok dia ni tak macam nepalist pun . Hihi kau orang nak tengokk gambar dia ? Okay nanti aku mintak dia then upload dalam ni . Ehhe serius tak macam nepalist . Macam omputeh doh ! Haha okay stop . Aku tak boleh cerita lelebih .

Then tadi masa nak balik si ACC K tu pandang aku semacam kan . Haa amek kau ! Nak cakap apa ? Kau sedar diri eah . Kau ACC jea dan CC yang bagi aku balik morning . Dan cakap pasal ACC ni kan . Heh dia ni skang makin galak bagi orang memo ! Biadap sangatkan ! Aku tau kenapa dia suka sangat bagi memo . Sebab dia kan selalu dapat memo dari manager atas kecuaian dia ! Haha serve you right moron !
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado