Wednesday, April 13, 2011

Haihh =='

Hi hello bloggers . Wuhaahh hari tak kerja doh ! Sangat sangat best bila aku bangun tidur sekitar 12.30 P.M ! Cara tak ? Hee mak aku apa lagi kan menggelior bijik mata tengok anak bujang dia bangun tidur . Dia boleh tanya 'dik kau tak kerja ke hari ni ?' . Aku dengan muka berkerut kerut jawab ' hai takkan mak tak tau orang offday ?' . Mak pulak jawab 'hai takan laa kau ingat mak kau ni nak hapal schedule kerja anak dia ?' . AHAHAHHAHA gelak besor ! Jangan nak gelak sangat lah kan . Hari ni aku bosan membabi bangsat sangat sebab tak tau kemana nak pergi . Kalau twins ada boleh meradak dengan diorang . Ni diorang dah ke Kuala Lumpur . What the fishing ! Aku bila lah hekk ? Ahh lantak ah . Biar lah diorang belajar dulu . Aku ? Aku belom bersedia kot . Heh kepala hotak aku lah . Belom bersedia ? Orang lan tak sabar nak bukak buku baru semua kan . Yang aku tak bersedia ? Jadah kau mii ==' . Okay okay lupakan kejap .

Aku rasa gaji baru nak masuk dua minggu . Tapi macam biasa ah duit aku dah lesap sial ! Hihi dah habis doh . Segan aku nak cerita kat bloggers ==' . Almaklumlah gaji den tak seberapa pun . Makanya habisnya pun cepat lah kan . Haha bulan depan punya gaji aku dah plan nak habiskan buat beli telefon bimbit . Okay bila cerita pasal telefon bimbit ni kan aku nak cerita la pasal telefon bimbit aku ni kan . Erm jenama dia Sony Ericsson K770i . Heh aku beli dengan duit aku sendiri . Duit aku kerja masa cuti sekolah aku from4 tuh . Hihi kerjanya tempat yang sekarang aku kerja ni lah . Then masa tu alhamdulillah gaji aku peroleh boleh tahan lah kan . Masuk tahun ni telefon bimbit aku tu usia dia dah 1 tahun 3 bulan lah . Sebab aku beli dia pada Januari 2010 . Haha masa tu aku buntu pun iya keliru pun iya . Tak tau nak beli telefon bimbit yang mana . Ahah malu nak cakap pasal Modalnya . Budget setakat RM500 jea nak beli yang pattern baru . Hellyeah . Layak pula ? Takkan ? So masa tu aku pun decide jea la nak beli telefon bimbit tu . Hihi dah beli pun . Alhamdulillah semuanya okay . Aku sangat sangat berpuas hati dengan qualiti telefon bimbit tu . More to camera . 3.2 MP . AUTO FOCUS . Bagi aku perfect lah telefon bimbit tu . Eheh then kengkawan aku pun semua suka dengan telefon bimbit aku . Suka sangat ambik gambar guna telefon bimbit aku kan ? Kan kan ? Haha let it be lah . Itu kenangan namanya . Day by day telefon bimbit aku asik jatuh jea . Hmm pernah masuk 'hospital' lagi sebab LCD dia retak . Uhh semua salah aku . Merana berapa minggu sia aku tak pakai telefon bimbit tu . Hantar 'hospital' ken charge RM80 . Oh habis duit aku . Then skang ni macam macam penyakit telefon bimbit aku ni . Camere problem sikit sikit terpadam ! Whattheeeeeeeeeeeeeee >.< . Menyusahkan aku ! Keypad rarely jamm ! Bodoh kan . Aku da la serial texter . Sakit jari jemari aku ni menekan dengan sekuat hati . Semua tak pandai nak tekan keypad aku ni . Haha .

According to telefon bimbit yang bakal aku nak beli ni . Hmm entah lah . Ada dua choices dan aku sangat sangat runsing nak buat pilihan yang mana satu ? Dua dua datang dari jenama yang sama . Dan dua dua RM600 and above . Mak aih HAHA ! Memang habis lah duit gaji aku kan . Ehem takpe aku akan buat penilaian yang bijak dan rasional ! Haha .
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado