Monday, April 18, 2011

NEW !

Hi hello bloggers . Pepagi buta ni aku tak tau lah kenapa aku nak sangat menaip kan . Sibuk sangat nak post entry tengah malam buta macam ni . Sebab apa ? HAHA sebab aku log in jea blog semua ada post entry . What the hell ? Agak hebat juga dashboard dengan entry entry yang malatop ni . Haha nonsence ! Sajea jea doh nak post ni . Ada blog buat apa kan ? Takkan aku nak biar bersawang jea ? Haih makanya blog aku ni kurang ler follower . Lately ni pun agak terbengkalai doh sebab aku busy kerja jea kan . Takda masa nak log in blog . Kalau Fb tu jangan cakap . Sehari aku tak Online ! Huh macam tertinggal something impotant jea dalam hidup ni kan . Haha entah apa apa . Okay actually bukan itu yang aku nak bebelkan kot malam ni . Ohh lupa tadi counter aku short RM1.00 . Bodoh ah ! Tapi aku tau kenapa short . Macam ni masa pagi tadi aku sampai aku kira float macam biasa ler . Dapat float lina pula haih okay best sebab RM5.00 dia belambak . Hihi syiling pun not bad thats mean aku tak payah la nak memanggil CC or ACC nak tukar duit . Then masa aku kira kira duit singgit tu aku ada keluarkan sehelai sebab duit tu koyak separuh . Niat di hati nak tape kan duit tuu . Dah tape pun then aku terfikir nak beli mineral water . Huh lupa bawak spare duit ==' . Macam mana ni ? Nak ke locker malasnyee . Last last aku decide pakai duit yang koyak tu dulu . Konon lepas break noon aku ganti pakai duit aku lah . Ohh lupa pulak sial ! Masa petang tu aku memang da ingat habis lah . Kejap lagi lupa jugak ! Ehh bebal sangat kan ? Banyak melantak semot ke sial ? Haha last last masa close counter aku telah di sahkan short RM1.00 . Grrr aku diam jea sebab kalau aku cakap cerita sebenar da sah sah aku kena marah sebab boleh dituduh sebagai mencuri ! Heh entah apa apa jea --' . OKAY HABIS !

According to my title kan kan apa lah sangat yang 'NEW' yang aku maksudkan tu ? Okay lah bukan apa pun kan . Hmm lately ni ramai staff baru dekat department aku tu . And i feel that imma big person lah kan . HAHA bukan big badan besar doh ==' . Sebagai staff lama lah kan err lama tak lah lama mana setakat nak dekat 5 bulan gitcuhh eheh . Lama jugak sial ! Hmm then macam segalanya lah aku tahu kan . Orang kalau da gila kuasa macam ni lah . Haha aku suka merayau dari satu counter ke counter lain . Hihi sampai diorang perli aku suruh cancel la buat good return lah apa kejadah semua tu lah . Macam siaa ==' . JANGAN LAH MACAM NI MALU LA SAYA >.< . Hehe then KakLIN our new senior will quit soon . Dia dapat kerja baru gaji lagi masyuk then dia makin senang luangkan masa bersama anak dia . Huh that orang panggil rezeki . KakLIN one of senior yang best gila babas okay . By the way hujung bulan ni aku resign lah gamaknyee . Aku dah tak sanggup nak tahan mental aku ni . Lama lama aku gila dengan management tempat aku kerja ni . Itu tak boleh ini tak boleh HQ entah apa apa . Heh kejadaaa lahh .

Tapi sayangnyaa nak resign doh . Aku tak sabar nak tunggu perlantikkan senior baru . Tett ! AHAH One month more . Ohh lama sial . Dah sah sah aku memang dah tak kerja masa tu . Hmm ada cerita kurang minat nak cerita tapi terpaksa aku luah kan . Ada sorang staff ni lah dulu dia ni Cashier FULL time then dia tukar PART time . Emm aku dengar cerita masuk buku baru ni dia nak buat FULL time balik and i was thinking that dia mesti nak rebut jawatan senior tuu kan kan ? Dont ya think so ? Ergh bukan nak prasangka buruk . Tapi dengan cara dia tu aku macam dapat rasakan lah even KakLIN pun said the same thing macam aku . So aku redha jea la .

Tadi Damo datang sia . Smart gila okay bila dia pakai gelang yang aku bagi dia tu dekat kaki . Dia siap tunjuk lagi kayy . HAHA handsome lah Damo ! Si Raja cakap . Haha malu merah muka dia . Tapi dia datang dah malam . Ishh tak sempat aku nak menggodam handphone beliau . By the way hari ni kerja best gila dah la counter dekat dengan Raja si gila tu . Si K balik morning memang best gila laa weh . K bye :D
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado