Monday, May 16, 2011

HELL-O

Hi hello bloggers , lupa pulak nak post entry doh ! Nasib terperasan dekat dashboard takda post entry langsung . Aha agak bangang lah ! Eh nak cite ni semalam aku tidur lambat siaa . Nak tau sebab apa ? Sebab aku tengok tv , melantak semua la . Ahah cara ! Sekali aku tengah sedap sedap tengok tv ni kan (eh si bodoh kau fikir tv tu makanan ke ?) . Aha bior ah ! Ades masa tengah syiok la kan wa tengok tv skali wa terpandang dekat sliding door rumah wa (eh wa nak cite hantu nii , duduk diam diam semua) okay Go ! Wa pun terpandang dekat sliding door tu macam ada shadow sekejap ke depan sekejap ke belakang . Lepas tu macam biasa la aku dah fikir bukan bukan ni , sekali aku fikir la logik akal kejap . Eh memang si bodoh ! Dah tentu itu langsir yang di tiup oleh angin kipas . Aku pun terbangang kejap jadi ! Paleng cara kan aku punya fikiran ? Okay kadang kadang la .

Lepas tu aku pelik kenapa hari ni aku bangun awal , semua angkara dia text nak datang bagai . Sekali aku dah siap tak jadi ! Ishh pakkan wa sayang lu beroooo . Ehh dah dah lepas tu wa terjoin anak buah wa ni menonton cite kartun dekat Channel 611 . Cara dah berabad kot aku tak bukak tv ni ! Haih tonton punya tonton sekali dah pukul 2 ! Halamakkk , wa lupa wa dah lupa ! Wa terlupa nak online ! Ahahahah ! Si bahalol ni tak habis habis . Okay wa onl tengahari agak dah bosan sial . Sekali tengah sedap berFb , guruh kat luar berdentam dentum . Paling cara bila guruh ketiga tu la paling dahsyat ! Wa sepantas kilat tutup suis PC . Paling bodoh wa la ! Macam budak tak tahu apa apa , wa dengan tak offline tak shut down wa capai jea suis wa lompat atas katil . Ahaha ! Wa rasa masa tu wa la paling bangan kejap . Then wa boleh terlelap selama 15 minit , wa sedar pun sebab ada mesej . Ish biadap punya handset !

Then wa tukar bilik , wa masuk bilik tengah best sikit gelap gelita , nak buat apa apa pun boleh . Aha lu orang jangan nak fikir benda taik taik eah ! Then masa lepas guruh semua sunyi sepi la rumah wa , anak buah wa yang tengah main main tu pun terus tidur . 20 minit kemudian wa dengar ada orang bukak radio (ceh padahal tak tengok pun jam boleh tahu 20 minit) . Ahah ! Diam ah , okay wa sepantas kilat laa switch on PC . Onl balik ! Masih bosan , jalan penyelesaian wa bukak lagu kuat kuat lah ! Mak dekat bawah dah teriak teriak . Kayyy slow down . Ahha

Eh tu jea laa wa lapar sial . Pehal tah !
TerimaKasihDaunKeladi.SenangSenangJengahLagi

No comments:

Post a Comment

segala benda dalam ni adalah hasil kerja hailmi mernado